دانلود پاورپوینت انواع درب ( عناصر و جزییات ساختمانی ) - سازه برتر



انواع درب , پاورپوینت انواع درب , دانلود پاورپوینت انواع درب

دانلود پاورپوینت انواع درب ( عناصر و جزییات ساختمانی )

پاورپوینت انواع درب یکی دیگر از مجموعه پاورپوینت های عناصر و جزییات ساختمانی است که در سایت سازه برتر برای دانلود قرار داده شده است. این پاورپوینت در 34 اسلاید آماده شده که می توانید در انتهای مطلب آن را دانلود نمایید. در این پاورپوینت درب های گردان ، درب های مثلثی ، درب های اسلایدینگ ، درب های منحنی ، درب های خروج اضطراری ، درب های تلسکوپی ، درب های مترو ، درب های لولایی ،  درب های تاشو ، درب های امنیتی بانک ، درب های امنیتی بانک ، درب های راهبند ، درب های ریلی و درب های رول آپ مورد بررسی قرار گرفته اند و مزایای هر کدام نیز معرفی شده اند و تجهیزات ایمنی این درب ها نیز مورد تحلیل قرار گرفته است.

به طور كلي درب به بخشی از ساختمان گفته مي شود كه با باز و بسته شدن فضاهاي داخلي و خارجي رابه هم مربوط مي کند و در بعضي از موارد نيز عبور نور و تبادل هوا را ممكن يا نا ممكن مي کند. وظيفه اوليه درب ايجاد امكان دسترسي است و همچنین مقاومت و پايداري ، حفظ حريم خصوصي و ايمني ، عايق حرارتي و صوتي ، حفاظت محيط از باد و باران نیز از وظایف درب می باشد. درب ها را می توان از مواد مختلف با توجه به نیاز و کاربرد ساخت. در ساختمان ها معمولا از درهای چوبی، فلزی، آلومینیومی، کامپوزیت، آهنی، شیشه ای، یو پی وی سی، پی وی سی، ام دی اف و ... استفاده می کنند. در یک ساختمان ، درب ها باید با توجه به خود ساختمان، امنیت و زیبایی و نما به کار برده شوند.

.

عنوان: انواع درب فرمت: پاورپوینت حجم: 4.45 MB رمز: www.saze20.ir

انواع درب , پاورپوینت انواع درب , دانلود پاورپوینت انواع درب

برای دانلود سایر پروژه های عناصر و جزییات ساختمان کلیک کنید. همچنین می توانید برای حمایت از ما پروژه های عناصر و جزییات ساختمان را از اینجا دریافت کنید. .

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3