دانلود پاورپوینت مسجد جامع ( قرطبه ، سامرا ، قیروان ) - سازه برتر



دانلود پاورپوینت مسجد جامع , دانلود پاورپوینت مسجد جامع قرطبه , دانلود پاورپوینت مسجد جامع سامرا , دانلود پاورپوینت مسجد جامع قیروان

دانلود پاورپوینت مسجد جامع ( قرطبه ، سامرا ، قیروان )

پاورپوینتی که در این مطلب از سازه برتر برای دانلود آماده کرده ایم در 64 اسلاید بصورت کامل به معرفی سه مسجد جامع در کشورهای اسپانیا ، عراق و تونس پرداخته است. در بخش اول در مورد مسجد جامع قرطبه (کوردبا) که در اسپانیا قرار دارد توضیحاتی همراه با تصاویر آن ارائه شده و در بخش دوم به معرفی مسجد جامع سامرا (ابودلف) در عراق پرداخته و به ویژگی های معماری ، دیوارهای خارجی ، درهای ورودی ، محراب ، منبر ، سقف ، زیاده ، مناره ، آبروها ، خانه پشت محراب و كارهاي باستان شناسي و حفاظت از این مسجد را مورد بررسی قرار داده است. در بخش پایانی این پاورپوینت مسجد جامع قیروان در تونس مورد بررسی و معرفی قرار گرفته و در مورد تاریخچه این مسجد و همچنین معماری تونس توضیحات کاملی ارائه شده است. در ادامه می توانید مقدمه این پاورپوینت را مطالعه نموده و همچنین فایل کامل پاورپوینت این سه مسجد جامع را دانلود کنید.

مقدمه: دین اسلام در همان سده های نخست با سرعتی بی سابقه از عربستان به سراسر خاورمیانه، دره سند و سراسر شمال آفریقا تا اقیانوس اطلس گسترش یافت. ماهیت اسلام میلیون ها انسان را در پهنه وسیعی به حرکت در آورد و ملیتهای گوناگونی را تحت حاکمیت اسلام به وحدت و یکپارچگی رساند . با مبادله علوم، فنون، و هنر های کهن این اقوام با یکدیگر و آمیختن آن با روح اسلام ، دورانی نوین از رونق و شکوه پدیدار شد که فرهنگ و تمدن اسلامی نام گرفت. بعد از آن معماری اسلامی در طی هزاران سال تجربه تداوم و بهره گیری درست از توانمندی ها و خلاقیت های بالای خود به خلق آثار معماری ارزشمند و با شکوهی توفیق یافته و شاهکارهای بسیاری را بر جای گذاشت.

.

عنوان: مسجد جامع ( قرطبه ، سامرا ، قیروان ) فرمت: پاورپوینت حجم: 1.3 MB

رمز: www.saze20.ir SAZE20.IR .

پروژه عمران | دانلود پاورپوینت عمران و دانلود پاورپوینت معماری


 width= sazee3