آموزش مدلسازی میز نئوکلاسیک در تری دی مکس - سازه برتر



[caption id="attachment_4951" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس,آموزش تری دی مکس,3dsmax,آموزش  3ds max,3dsmax آموزش مدلسازی میز نئوکلاسیک در تری دی مکس[/caption]

در ادامه سری آموزش های تری دی مکس در معماری، با یک آموزش کاربردی و مفصل از مبحث مدلسازی با شما هستیم. در این آموزش زیبا در مدت زمان 35 دقیقه و 25 ثانیه به مدلسازی میز زیبای نئوکلاسیک که در عکس مشاهده می کنید خواهیم پرداخت. شاید در نگاه اول مدلسازی این میز کوچک ساده و سریع بنظر برسد، اما در تری دی مکس مقیاس موضوع اهمیتی ندارد، و برعکس، مدلسازی این میز، دارای پیچیدگی و تنوع استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف می باشد.

همانطور که در چندین پست قبل ( آموزش پایه ای ابزارهای مدلسازی در Spline Modeling ) توضیح دادیم که ابزار Spline برای مدلسازی موضوعات پیچیده بکار می رود، این آموزش مصداق عینی آن مطلب است، پایه و شروع مدلسازی این میز با موضوع دوبعدی line می باشد، از مدلسازی پایه ها گرفته تا بدنه میز، تماما با line ترسیم می شود و سپس با مدیفایر پرکاربرد Lathe تبدیل به موضوع سه بعدی می شود.

در این آموزش علاوه بر اینکه با نحوه مدلسازی از دوبعدی به سه بعدی آشنا می شویم با ابزارهای دیگری نیز آشنا خواهیم شد: ابزار Array برای تکثیر موضوعات در بعدها و فواصل معین، موضوع ترکیبی Boolean برای کم کردن موضوعی از موضوع دیگر. همچنین نحوه ساخت پایه های شیار دار و گل برجسته های پیچیده را فرا خواهیم گرفت.

برای دانلود و مشاهده آنلاین آموزش مدلسازی میز نئوکلاسیک در تری دی مکس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

.

.

عنوان : آموزش مدلسازی میز نئوکلاسیک در تری دی مکس فرمت: mp4 حجم   : 41 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR . .    width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.