دستگیره کابینت و کمد را از کجا بخریم؟ - سازه برتر



دستگیره کابینت و کمد را از کجا بخریم؟

بعد از انتخاب کابینت برای آشپزخانه مان قدم بعدی انتخاب و خرید دستگیره کابینت مناسب است. دستگیره تکمیل کننده زیبایی کابینت و کمد است و به همین دلیل پیدا کردن منبع فروشی که از تنوع و کیفیت خوبی برخوردار است اهمیت زیادی دارد. در این نوشته مراکز فروش حضوری دستگیره کابینت و کمد در تهران را به شما معرفی می‌کنیم، اما اگر ساکن تهران نیستید نگران نباشید چون که بهترین و تخصصی ترین فروشگاه آنلاین فروش دستگیره را نیز معرفی خواهیم کرد تا با خیال راحت خرید کنید. تنوع محصول بالا، همکاری با برند های معتبر داخلی و خارجی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش از اصلی ترین ویژگی یک فروشگاه خوب محسوب می‌شود، امیدواریم با توجه به این نکات خرید خوبی داشته باشید.

دستگیره کابینت از کجا بخرم

مراکز فروش حضوری دستگیره و یراق آلات در تهران کجاست؟

در شهر تهران چند مرکز اصلی یراق آلات کابینت وجود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید به مقایسه کیفیت و قیمت محصولات بپردازید. از جمله این مراکز فروش می‌توان به میدان حسن آباد در مرکز تهران، خیابان دلاوران در تهرانپارس، خیابان سهروردی و خیابان احسان اشاره کرد. علاوه بر این مکان های اشاره شده در سایر مناطق تهران نیز فروشگاه های یراق آلات زیادی است که با یک جستجوی ساده در نقشه میتوانید فروشگاه های اطراف خود را پیدا کنید.

خرید این دستگیره کابینت

میدان حسن آباد تهران مرکز دستگیره و یراق آلات ایران

عمده‌ترین و شناخته شده‌ترین مرکز فروش یراق آلات کابینت در شهر تهران میدان حسن آباد است که در مرکز شهر تهران و خیابان امام خمینی قرار گرفته است. میدان حسن آباد و خیابان‌های اطراف آن انواع یراق آلات کابینت را در انواع کیفیت، تنوع و قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد  منتها با توجه به اینکه میدان حسن آباد در منطقه شلوغی از تهران قرار گرفته و طیف وسیعی از فروشگاه‌ها و عمده فروشی ها را در خود جای داده، مراجعه و گشت و گذار هم وقت گیر و هم خسته کننده خواهد بود. و شاید مجبور باشید یک روز کامل را به آن اختصاص دهید و یا حتی نیاز به مراجعه مجدد داشته باشید.

 

مراکز فروش دستگیره در شرق و شمال تهران 

ساکنان شرق تهران برای خرید یراق آلات کابینت می‌توانند به خیابان دلاوران و خیابان احسان مراجعه کنند. بلوار دلاوران بین خیابان 196 غربی و میدان الغدیر قرار گرفته و تنوع گسترده‌ی از دستگیره‌های کابینت را شامل می‌شود و برندهای بسیاری در این منطقه فعال هستند. خیابان احسان و خیابان‌های اطراف آن نیز از مراکز شناخته شده‌ی فروش دستگیره در شرق تهران به شمار می آیند. خیابان سهروردی در شمال تهران نیز در زمینه فروش دستگیره معروف است و چندین فروشگاه در آنجا فعال هستند. قیمت‌ها در این منطقه نسبتا بالاست، محصولاتی که در فروشگاه های خیابان سهروردی عرضه می‌شوند بیشتر مدل های لوکس و گران هستند.

 

فروشگاه های آنلاین فروش دستگیره کابینت و کمد

حتی اگر در نزدیکی فروشگاه‌های یراق آلات و دستگیره ساکن باشید باز هم مراجعه فیزیکی و انتخاب کردن مدل مناسب بدون زحمت و کلافگی نیست. سر و کله زدن با تعداد زیادی از افراد، شلوغی، گرما و سرما، هزینه‌های رفت و برگشت، خستگی و... از جمله معایب خرید حضوری می‌باشند. خوشبختانه و در زیر سایه تکنولوژی امروزه می‌توانیم در منزل خود و  در راحتی و آسایش از مزیت فروشگاه‌‍ های آنلاین استفاده کنیم و بدون اعصاب خوردی و خستگی با خیالی آسوده و به دور از هیاهو به خرید بپردازیم.

 

چرا باید دستگیره کابینت را آنلاین بخرید؟

مطمئنا خرید آنلاین دستگیره کابینت بسیار به صرفه‌تر از خرید حضوری است. شلوغی و حجم بالای ترافیک این روز‌های شهرهای بزرگ به معضلی تبدیل شده است که وقت و انرژی افراد را کاملا مصرف می‌کند. بنابراین اگر وقت برای شما طلاست حتما از فروشگاه‌های آنلاین فروش دستگیره دیدن کنید.
از طرفی اگر ساکن شهر تهران نیستید و به مراکز بزرگ فروش دستگیره دسترسی ندارید فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا فقط با چند کلیک به مجموعه کاملی از انواع یراق آلات من جمله دستگیره دسترسی پیدا کنید. فروشگاه‌های اینترنتی از لحاظ هزینه نیز به صرفه هستند و علاوه بر اینکه لازم نیست هزینه مراجعه به مراکز فروش را بپردازید می‌توانید از مزایای ارسال رایگان برای حجم مشخصی از خرید نیز بهره‌مند شوید. از دیگر مزیت‌های فروشگاه¬های اینتزنتی می‌توان به طبقه‌بندی محصولات اشاره کرد که در کنار توضیحات و راهنمایی‌های عالی شما را از سردرگمی انتخاب بین انواع گوناگون برندها و جنس و کیفیت محصولات نجات می‌دهند.

 

بارتو یراق به عنوان مرکز تخصصی دستگیره کابینت

بدون اغراق بارتو یراق از تخصصی‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه یراق آلات درب و کابینت می¬باشد. فروشگاه بارتو انواع دستگیره‌های دو پیچ و تک پیچ کابینت، قلاب لباس  و دستگیره درب را در انواع سبک‌های کلاسیک و مدرن ودر انواع رنگ¬ها  با بهترین کیفیت ارائه می‌کند. پشتبانی 24 ساعته، ضمانت برگشت،  ارسال رایگان و توجه به کارکرد محصولات از دیگر مزایای این فروشگاه اینترنتی است. بارتو یراق خریدی لذت بخش و به دور از دغدغه را برای شما فراهم خواهد کرد.

فروشگاه بارتو

دیجی کالا هم دستگیره می فروشد 

فروشگاه دیجی کالا محلی برای عرضه و فروش آنلاین محصولات همه صاحبان صنایع و فروشندگان است. دستگیره کابینت و درب نیز از جانب فروشگاه‌هایی مثل بارتو یراق در این بستر عرضه شده و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌گیرد.

پیج های اینستاگرام فروش دستگیره

فروشگاه‌های آنلاین در کنار سایت فروش تخصصی در پیج‌ اینستاگرامی خود نیز فعالیت دارند. پیج های اینستاگرامی در زمینه خرید می توانند به شما مشاوره داده و علاوه بر توضیحات تکمیلی در مورد محصولات در مورد انتخاب دستگیره‌ای که از هر لحاظ به کابینت  آشپزخانه شما بیاید و زیبایی آن را کامل کند راهنمایی می دهند. در پیج اینستاگرام همچنین می¬توانید نمونه کارهای نصب شده را ببینید و از نظرات درج شده استفاده کنید.

فروشگاه های اینستاگرام دستگیره و یراق کابینت

قیمت دستگیره کابینت و عوامل موثری بر آن

حتما این سوال هم برای شما پیش آمده که دستگیره ارزان بخرید یا گران؟ شاید از خود پرسیده¬اید که برای دستگیره مناسب¬ترین قیمت چیست. در این بخش عواملی که بر روی قسمت نهایی دستگیره تاثیر می¬گذارند برای شما آورده شده تا با توجه به بودجه خود مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.
چندین عوامل اصلی و فرعی بر روی قیمت دستگیره تاثیرگذار است. چهار عامل اصلی، جنس محصول، برند، نوع آبکاری و میزان گارانتی محصول است. از جمله عوامل فرعی ابعاد دستگیره و طرح آن است. جنس دستگیره اکثرا آلمینیوم، آلیاژ زاماک و فلز برنج است. قیمت دستگیره برنجی نسبت به آلومینیومی و آلیاژ زاماک بالاتر است. در بین این سه جنس آلیاژ زاماک از کیفیت و قیمت بهتری برخوردار است. آبکاری دستگیره‌های به سه روش انجام میگیرد: الترو استاتیک، الکترو فورتیک و لایه نشانی PVD. در لایه نشانی PVD لایه‌ای از روکش روی سطح دستگیره رسوب داده می‌شود. آبکاری به روش PVD دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در برابر خط و خش، زنگ زدگی و رنگ پردیگی بسیار مقاوم است.
طرح و کارشدگی روی دستگیره و ابعاد آن نیز می‌تواند تفاوت قیمت ایجاد کند. دستگیره‌های تک پیچ و فنجانی در مقایسه با دوپ پیچ (میله ای) متریال کمتری دارد. و یا مثلا دستگیره نگین دار (دارای طرح) نسبت به نئوکلاسیک ساده فرق دارد. 

دستگیره کابینت ارزان قیمت

نتیجه گیری

با مطالعه این نوشته توانستیم با چندین مرکز فروش یراق در شهر تهران آشنا شویم، چنانچه قصد خرید یراق آلات و دستگیره کابینت را داشتیدی بدون شک یکی از این مراکز پاسخ گوی نیاز های شما خواهد بود، علاوه بر مراکز و بورس دستگیره کابینت، فروشگاه های آنلاین نیز گزینه مناسبی برای خرید دستگیره هستند فروشگاه های آنلاین به مراتب تنوع محصول بیشتری دارند. انتخب اینکه به مراکز فروش فیزیکی مراجعه کنید و یا از بین فروشگاه های آنلاین یکی را انتخاب کنید کاملا به شما بستگی دارد.

 

برچسب ها : یراق کابینت,دستگیره کابینت,کوراسیون داخلی,کابینت نئوکلاسیک,دیزاین داخلی