استفاده بهینه از فضا به کمک سایبان روف گاردن - سازه برتر



استفاده بهینه از فضا به کمک سایبان روف گاردن

چکیده: سایبان روف گاردن سایبانی ثابت یا متحرک است که می تواند روی تمام یا بخشی از فضا قرار گیرد. این سایبان در وهله اول وظیفه ایجاد سایه و سپس ایجاد محافظی در برابر باران و برف را بر عهده دارد. به جرات می توان گفت روف گاردن بدون ایجاد یک سایبان ناقص به نظر می رسد.

 

خرید سایبان روف گاردن

با این که همه ما عاشق خورشید هستیم، گاهی اوقات شما نیاز به استراحت از اشعه های مستقیم داریم. سایه برای هر باغی ضروری است. این نیاز ممکن است برای خنک شدن یا محافظت از خود در برابر اشعه های مضر یو وی باشد. حتی اگر آفتاب برای شما مشکل ساز نیست، یک سایبان روف گاردن به شما امکان می دهد زمان بیشتری را صرف انجام کارهای باغبانی کنید. بنابراین این نوع سایبان به همه اعضای خانواده سود می رساند.

هنگام در نظر گرفتن اینکه چه نوع مبلمانی برای فضای شما مناسب است، حتماً به سایبان فکر کنید. به دنبال گزینه هایی باشید که دارای چتر آفتابی، سقف یا روکش یکپارچه هستند. یا می توانید با اضافه کردن یک سایبان جداگانه این نیاز را برطرف نمایید.

قیمت سایبان برقی روف گاردن

قیمت سایبان برقی روف گاردن با توجه به کارایی بالا و قابلیت های آن بسیار مناسب و به صرفه است. در واقع یکی از عواملی که قبل از خرید این نوع سایبان باید مورد توجه قرار گیرد داشتن قیمت مناسب و به صرفه است. خرید از مراکز معتبر و نام آشنا این امکان را برای شما فراهم می سازد تا با پرداخت هزینه ای مناسب سایبان های با کیفیتی را خریداری کنید. قیمت این نوع سایبان برقی نیز مانند محصولات دیگر تحت تأثیر نوسانات بازار ارز قرار دارد.

با این وجود عوامل و فاکتورهای متعددی در قیمت نهایی این نوع سایبان برقی تأثیر گذار هستند. یکی از این عوامل مهم نوع و مدل سایبان است. سایبان روف گاردن اغلب در مدل های یک طرفه یا دو طرفه تولید و طراحی می شود.

  • ساخت مدل های دو طرفه در مقایسه با مدل های یک طرفه به هزینه بالاتری نیاز دارد. همچنین از دیگر فاکتورهایی که تأثیر بسیار زیادی بر روی قیمت این نوع سایبان برقی دارد، متراژ آن است. به هر اندازه که سایبان از ابعاد و متراژ بالاتری برخوردار باشد، برای ساخت آن لازم است هزینه بیشتری را پرداخت کنید.
  • نوع پارچه به کار رفته در سایبان از دیگر عوامل مهم و تأثیر گذار به شمار می آید. اگر از پارچه های با کیفیت و مرغوب برای ساخت این نوع سایبان برقی استفاده شود، لازم است برای خرید آن هزینه بیشتری را پرداخت کنید. بهتر است بدانید استفاده از پارچه های با کیفیت و مرغوب تأثیر بسیار زیادی در افزایش دوام و طول عمر سایبان دارد. همچنین نوع اسکلت بندی سایبان از دیگر عوامل مهم و تأثیر گذار بر قیمت سایبان به شمار می آید.

چه نوع سایبانی برای روف گاردن خود انتخاب کنیم؟

سایبان ها گونه های بسیار متنوعی دارند. از انواع پایه دار و ثابت گرفته تا سایبان های برقی و تاشو. در ابتدا می توانید در مورد نوع قرارگیری سایبان تصمیم گیری کنید. پشت بام خانه هایی که قابلیت تبدیل شدن به روف گاردن را دارند معمولا فضایی هم سطح و بدون دیوار را تشکیل می دهند. در چنین مواردی سایبان باید از نوع پایه دار باشد. سایبان های پایه دار انواع گوناگونی دارند. از سایبان های تک پایه که پایه آن ها در وسط قرار ی گیرد گرفته تا سایبان هایی که در چهار طرف دارای پایه هستند.

در صورتی که پشت بام خانه شما دارای فضای غیر همسطح است یا بخشی از پشت بام به دیواری ختم می شود، می توانید از این دیوار برای نصب سایبان برقی استفاده کنید. موتور سایبان هایی از این دست به دیوار متصل می شوند و در هر زمان که مایل باشید باز و بسته می شوند.

مزایای سایبان روف گاردن

  • ایجاد فضایی خنک و مانعی در برابر تابش مستقیم آفتاب در روزهای گرم
  • محافظت از ریختن آب باران بر روی مبلمانی که در گاردن خود قرار داده اید
  • محافظت در برابر تابش اشعه فرابنفش
  • افزایش زیبایی فضا

 

نکاتی در ارتباط با سایبان روف گاردن

آلاچیق ها یک گزینه عالی برای روف گاردن هستند. گزینه ای را در نظر بگیرید که راه های بیشتری را برای محافظت از شما در برابر نور مستقیم خورشید ارائه می دهد. برخی آلاچیق ها همچنین دارای صفحه های جانبی هستند. به این معنی که شما را از سایر عناصر مانند باران و باد محافظت می شود.

در حالی که بیشتر افراد ممکن است آویزان شدن درختان و پرچین ها را به عنوان مزاحمت تصور کنند، شما می توانید برای لذت بردن از فضاهای سایه، با آنها کار کنید.

طراحی سایبان روف گاردن نباید پیچیده یا گران باشد. ایده های آسان برای کمک به شما عالی هستند. یک سایبان پارچه ای ساده هرجا و هر زمان که لازم باشد سایه ایجاد می کند و انتخاب رنگ روشن برای سایبان به ایجاد  بزرگتر به نظر رسیدن باغ می انجامد.

سایبان روف گاردن دارای یک قاب فولادی مقاوم در برابر زنگ زدگی با پوشش پودری قوی به علاوه یک پارچه پلی استر بادوام برای محافظت در برابر عناصر گوناگون است. در نتیجه فرقی ندارد که سایبان شما در معرض باران یا برف قرار گیرد. در چنین حالتی در هر صورت می تواند مقاومت خود را به خوبی حفظ نماید.

محافظت از گیاهان با سایبان برقی روف گاردن

یکی از مزیت های بسیار مهم سایبان روف گاردن محافظت از گیاهان و پرورش ایده آل آن ها است. در واقع به واسطه این نوع پوشش می توان انواع گیاهان مختلف را در پشت بام خانه خود پرورش داد. پرورش گیاهان بر روی سقف مزیت های بسیاری را به دنبال دارد. برای مثال از این فضا می توان برای پرورش گیاهان دارویی استفاده کرد و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شد. همچنین پرورش گیاهان در پشت بام باعث ایجاد فضایی فوق العاده زیبا و بی نظیر می شود. از دیگر مزایای این روش تولید گیاهان آپارتمانی و تزئینی است.

در واقع با این کار می توان به یک درآمد خوب و ایده آل نیز دست یافت. کاهش دمای هوا از دیگر مزیت های کاشت گیاهان به شمار می آید. افزایش اکسیژن و متقابلا کاهش آلودگی و گاز های گلخانه ای دیگر مزیت پرورش گیاهان در پشت بام است. همچنین با احداث سایبان روف گاردن و پرورش گیاهان در زیر آن به راحتی می توان یک مکان آرامش بخش به دور از هیاهو و فضای امنی برای ریلکس کردن افراد ایجاد کرد.

با رعایت این نکات فضای روف گاردن خود را زیباتر کنید

گیاهان بالارونده گزینه ای فوق العاده کاربردی و زیبا برای ایجاد سایه بیشتر در فضای روف گاردن شما هستند. می توانید با گسترش این نوع گیاهان در کنار پایه های سایبان روف گاردن خود، هم زیبایی محیط را افزایش دهید و هم میزان سایه ایجاد شده را بیشتر کنید. سایه این نوع گیاهان به خنک تر شدن فضا نیز کمک می کند و می توانند در هزینه خرید وسایل خنک کننده صرفه جویی کنند.

یک چتر آفتابی مستقل و سبک وزن به شما اجازه می‌دهد تا بسته به زمان روز موقعیت سایه را جابجا کنید. این روش برای فضای روف گاردن که در آن هیچ پوشش درختی برای محافظت در برابر نور خورشید وجود ندارد، ایده آل است.

برای صرفه جویی در فضا برای داشتن یک چتر آفتابی یک سایبان هوشمند را در نظر بگیرید. داشتن یک سایبان متصل به دیوار بیرونی به شما امکان می دهد تا در صورت نیاز در عرض چند دقیقه یک منبع سایه جمع شونده داشته باشید. با چنین سایبانی دیگر نیاز به محل جمع آوری نخواهید داشت. زیرا در هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید با فشردن یک دکمه سایبان را در لوله خود جمع آوری کنید.

سازه‌های چوبی مناسب ترین گزینه برای فرار گیری در زیر سایبان روف گاردن هستند. با قرار دادن مبلمان و حتی میز ناهار خوری چوبی زیر سایبان می توانید حداکثر استفاده را از فضای روف گاردن خود به عمل آورید. شاید در نگاه اول هزینه مربوط به تهیه چنین فضایی زیاد به نظر برسد، اما در بلند مدت بازدهی فوق العاده ای خواهد داشت.

اگر به دنبال یک سایبان روف گاردن با کیفیت و زیبا هستید، نایس سایبان آماده ارائه خدمت به شماست. مجموعه نایس سایبان با تولید متنوع ترین انواع سایبان های ثابت و هوشمند می تواند متناسب ترین گزینه با سلیقه و نیاز شما را ارائه دهد.