پر فروش ترین دیوارپوش ماربل شیت است - سازه برتر



ماربل شیت

امروزه این کالا به عنوان مرکز بخش قرار دارد. ماربل شیت که با یک ورق آن می توانیم چیزی حدود سه و نیم متر مربع را در ابعاد یک بخش عظیمی از دیوار پوشش داده شود، می تواند به عنوان یک سر فصل جدید شناخته شود. خود این کلمه دارای اسم های گوناگون است، اما به دلیل آن که برگردان فارسی آن معادل سنگ مصنوعی می شود، توانسته است که خیل عظیمی از مشتری ها را نیز به خود جلب کند. اما فروش این محصول تا چه رتبه ای افزایش پیدا کرده است، جالب است در جریان باشید، یک آماری که از خروجی نرم افزار فروش شرکت آذران دکور به شما تقدیم کنیم. حاکی از آن است که در حدود 5 سال گذشته این محصول هیچ فروشی نداشته است، به مرور زمان بعد از نصب کردن و اجرا کردن در محیط های مختلف، چه در بخش های داخلی و چه در بخش های صنعتی این امر، روز به روز افزایش پیدا کرده است و امروز شاهد این مهم هستیم که به شما همراه با کیفیت درجه یک این ورق طرح سنگ، یک سری از متعلقات آن را نیز تقدیم می کنیم.

این کالا در یکی دو سال اخیر هم توسط مدیران مربوطه المان های دیگری را نیز به آن اضافه شده است که باعث زیبایی هر چه بهتر آن گردیده از جمله می توانیم به طراحی، ساخت و تولید اکسسوری های ماربل شیت، اشاره کنیم که قدم بسیار ارزشمندی است.

پذیرش سفارش اینترنتی ماربل شیت را داریم. برای کاربران عزیزی که از طریق فضای مجازی قرار است از ما تهیه این محصول را داشته باشند. یکی از دغدغه های شما کاربران محترم این خواهد بود که چه گونه می توانید از مرکز اصلی این کالا را تهیه کنید. به شما اشاره می کنیم که هر ورقی را نمی توانیم ماربل شیت نام گذاری کرد. چرا که کیفیت ها فرق دارد. با توجه به اجرای بیش از هزاران پروژه و نیز صادر کردن این ورق درجه یک، باعث گردیده است که در کنار هم ورق درجه یک، ابزارهای مکمل که کمک یار نصاب و نیز پوشش دهی خط های برش هستند.

هم به شما تقدیم شود. از سوی دیگر چسب های درجه یک کالباسی، و نیز پلی یورتان که از کشور ترکیه به صورت مستقیم وارد می کنیم، مزیت بر علت شده است تا در نهایت کیفیت را سر لوحه خودمان قرار بدهیم و یک تیم حرفه ای نصاب را هم برای پروژه شما در جهت اجرای کار هماهنگ سازی کنیم.

این محصول از چندین زیر گروه دیگری تقسیم بندی می شود. که از جمله پرفروش ترین های آن را اشاره کنیم به نوع طرح های نورگذر و نیز طرح های چاپی با مدل های قرینه بیشتر یاد اور زیبایی خواهد بود. در مورد متریال فورمچ که شما کاربران محترم سوال کرده بودید، به صورت چهار قطعه است که در کنار هم قرار گیری این چهار متریال باعث ایجاد یک نمای سنگ اسلب طبیعی خواهد شد اما همان ماربل شیت است که به صورت چهار قطعه تقسیم بندی شده است.

در هنگام نصب کردن باید به شماره هایی که در پشت ماربل درج شده است دقت کنید و هر کدام را در جای خاص خود قرار بدهید. تا تصویر زیباتر از این پدیده را برای شما نمایان کند. هم چنین اکسسوری های بسیار عالی در این بخش نمایان دهنده یک زیبایی بی حد مرز است. این اکسسوری الومینیومی هم کمک شایانی به زیبایی این کالا است و هم کمک بسیار خوبی به نصاب است. در واقع کمک دست نصاب است برای این که موج دیوار را پوشش بدهد و هیچ گونه موجی را شما روی دیوار احساس نکنید، این در مورد دیوارهای لابی و نیز مجتمع های تجاری بیشتر کارایی دارد.

ماربل شیت

دیوارپوش

امروزه دیوارپوش باز هم توانسته است که از متریال های دیگری پیشی بگیرد. خیلی ویژگی ها وجود دارد که حتی ساختمان سازان محترم هم به سمت و سوی خرید کردن این کالا گرایش دارند. باید اشاره کنیم که نه تنها شما مصرف کننده بلکه تعداد کثیری از همین ساختمان سازان معروف که در بخش های نازک کاری دیوار که می رسد، به جای اینکه به سمت و سوی رنگ کردن دیوار، یا کاشی سرامیک نمودن برود، به خرید کردن دیوارپوش گرایش دارند، درست است که سبد محصولات متنوع است و شما هر المانی را که می خواهید از بخش های مختلف آذران دکور به دست می آورید، اما یکی از خوبی های این کالا آن خواهد بود که سازنده های آپارتمان های نوساز دیگر مشتری خودشان را درگیر تهیه کردن متریال های دکوری نمی کنند.

از همان اول با توجه به سلیقه ی جامع و کافی که دارند و می دانند که کدام کالا به صورت عمومی برای همه مشتری ها زیبا است. یکی را انتخاب می کنند و نصب می شود، به این خاطر است که اگر به خرید کردن یک خانه نوساز تشریف می برید، از همان اول بین کابینتی نصب شده است. دیوارپوش سرویس و حمام کار شده است و نیز در محیط های بالکن هم در نوع خودش اجرهای طبیعی به زیبایی هر چه بهتر رعایت شده است. این حاکی از سلیقه ی خود سازنده را در پی دارد.

دیوارپوش می تواند در بخش های مختلف یک فضا کابرد داشته باشد. این امر نه تنها در بخش های داخلی بلکه در فضای بیرونی هم کاربرد خودش را نمایان کرده است. یک زمانی است که ما صحبت از داخل یک ویلا داریم، یک زمانی است که صحبت از نمای ویلا در میان است. هر بخش را می توانیم به صورت های جداگانه تفکیک کنیم. رنگ بندی های مختلف در این بخش قرار دارد. چرا که سلیقه های مختلفی را در این شامل می شود.

این تنوع به حدی رسیده است که دیگر کمتر کسی است که حتی بسیار سخت پسند هم باشد، ولی بالاخره یکی از این المان هایی که در سبد محصولات است را گزینش و در نهایت همراه با ارسال کردن جنس، اعزام کردن تیم نصب را نیز در بستر کاری داریم. همچنین این نوید را خدمت شما محترمان اشاره کنیم که کارشناسان فروش ما هر کدام از این دوستان، از معماران درجه یک هستند که به خوبی مدل های مختلف دیوارپوش را به سمع و نظر شما می رسانند، با توجه به بهای ریالی که هر کدام دارد به صورت تفکیک شده خدمت گذاری می کنند و می خواهند با هر بودجه ریالی و توان پرداخت مالی، آن پوششی که مناسب محیط شما باشد را تقدیم وظیفه کنند، تا خادم بودن ما نسبت به شما بیش از پیش محقق گردد.

شاید دیوارپوش ارزان قیمت یکی از بخش هایی است که شما مشتری های محترم در پی آن هستید. زمانی که قرار است در مورد همه بخش های یک دیوارپوش با شما صحبت کنیم، باید بهای ریالی هم در این قسمت درج شود و این امر را به خوبی برای شما خوبان محقق گردد. زمانی شرکت اذران دکور می تواند به عنوان فروش بالای این کالا را به دست بگیرد که از اقتصادی ترین نوع کالا تا لوکس ترین به شما تقدیم وظیفه کند. زمانی است که دیوارپوش فومی پشت چسبدار که از کشور چین وارد می شود را می توانیم یک المان ارزان قیمت در نظر بگیریم و زمانی است که دیوارپوش کشسان می تواند یک گام اساسی را در این حوزه بردارد، خوب است که یک به یک هر کدام را به خوبی مطالعه کنید.

همین فومی که در دسته بندی رنج ارزان پایه گذاری میشود، خودش دارای کیفیت است و شاید نزدیک به سه تا چهار سال روی دیوار به خوبی مزین کننده و پوشش دهی بالایی را به خودش داشته باشد. از سوی دیگری این کالا را رنگ بندی های مختلفی را در اختیار قرار داده ایم، امروزه که شما این بخش را مطالعه می کنید در حدود 60 رنگ بندی های زیبا و جذاب در سبد محصولات است که جلوه گاه یک متریال بسیار شیک خواهد بود.

دیوارپوش

میکروسمنت

وجود یک کالای برتر در حوزه دکوراسیون داخلی در این سال ها به خوبی احساس می شده است. اما اطلاعات مردم و مخاطبین نسبت به این کالا کم است و متاسفانه در بازار شاهده این هستیم که عده ای از دوستان میکروسمنت ایرانی را به عنوان میکروسمنت خارجی به فروش می رسانند، و این امر باعث می شود که در کوتاه و میان مدت، به زودی پروژه شما دچار مشکل و نقض گردد. به این معنی که ترک خوردن های ناگهانی میکرو و نیز ریزش رنگ های مختلف در این امر تاثیر گذار است. فروش جنس میکروسمنت هم در سبد محصولات است ولی خوب اجرا کردن این کار نیاز به نیرو متخصص دارد. خیلی از دوستان تصور بر این دارند که می توانند که این کالا را خودشان روی کف، دیوار، سقف مزین کنند و ذهنیت این است که همانند رنگ روی این بخش قالب گیری می شود و نصب می گردد.

ولی به این راحتی هایی که شما تصور می کنید نیست. چرا که ما بارها در پروژه های متعدد ورود کرده ایم و دیده ایم که نصاب حرفه ای نبوده است و میکروسمنت را خراب کرده است. نتوانسته به خوبی خمیر و رنگ را مخلوط کند بر همین اساس است که ریزش کرده است. به این خاطر است که حتی برای دوستانی که نصاب هم هستند و چندین سال است در این صنعت استخوان خورد کرده اند، اشاره می کنیم که فیلم های قبل و بعد از نصب را اول نگاه کنند و بعد اقدام به نصب کردن این ارایه ی داخلی ساختمان داشته باشند.

رنگ بندی های میکروسمنت در واقع بسیار متنوع است و محدود به یک رنگ نمی شود. درست است که رنگ اصلی این کار طوسی فیلی است و در حوزه طراحی ما این رنگ را رنگ بندی خنثی نام گذاری می کنیم، چرا که می توانید با هر نوع اکسسوری دیگری هم رنگ شود و ترکیب بندی گردد، هر نوع متریالی در خانه و یا محیط های اداری تجاری دارید، در کنار رنگ های خنثی می توانیم هم نشینی رنگ ها را خلق کند. این کالا به نحوی توانسته است که به دل مخاطبین خود بنشیند که دیگر نیازی به بتن اکسپوز که هم ردیف این کالا بود نیست.

میکروسمنت

در واقع گوی سبقت را از دیگر رقبای خود در کمترین زمان یعنی همین دو سه سال اخیر توانسته است به خوبی برباید و به عنوان یک المان بر طرف در بخش های دکوراسیون داخلی قرار بگیرد. ما هم چنین اشاره میکنیم به شما مشتری محترم که کیفیت های این کالا به نحوی است که هم در نمای داخل و نمای بیرون کاربرد دارد، اما در نمای بیرون باید یک سری از متعلقات دیگری را نیز اضافه کرد، چرا که ما با آب، باد و باران، طوفان و نیز نور خورشید سر و کار داریم. بر همین اساس است که میکروسمنت نمای بیرون را تمایز قرار میدهیم.

میکروسمنت به صورت طرح ساده و به سبک طرح بافت دار از انواع زیر مجموعه های این کالا است. اجرا کردن طرح سه بعدی که به سمت دیگری پتینه کاری هم اعلام می گردد، توانسته است که قدم های بسیار خوبی را بردارد. شاید میکروسمنت ساده را در تیزرهای تبلیغاتی نگاه کرده باشید ولی به دلیل این که نوع پتینه کاری، هنر دست نصاب است و بعد از اجرا کردن نوع ساده به سمت و سوی سه بعدی کار کردن گرایش دارد، این کالا به نوعی یکی از سخت نرین های اجرا است. در واقع این جمله دقیق است که عنوان می شود در مورد میکروسمنت 50 درصد هزینه جنس و 50 درصد هزینه نصاب را در کفه ترازو قرار بدهید.

اجرا کردن مخصوصا سه بعدی کار هر شخصی نیست. حتما باید مهارت کافی را داشته باشید. چرا که ممکن است به زودی میکروسمنت خشک شود و دیگر جای کار نداشته باشد. به این خاطر است که اگر چند دست میکروسمنت ساده زده می شود، پشت بند آن باید میکروسمنت سه بعدی را نفر دیگری شروع کند تا همراه با هم خشک شود تا در نهایت زیبایی دو چندان را به محیط بدهد.