پکیج ایران رادیاتور یا لورچ؛ کدام یک بهتر است ؟ - سازه برتر



پکیج ایران رادیاتور یا لورچ؛ کدام یک بهتر است ؟

پکیج های آب گرم از گرمای تولید شده توسط دیگ بخار و ظرفیت انتقال حرارت آب استفاده می کنند. دیگ بخار با گاز، نفت یا چوب سوز کار می کند. از شیلنگ ها برای انتقال آب خنک شده به دیگ برای تولید گرما استفاده می شود، در حالی که لوله ها آب گرم را به پکیج ها می برند. پکیج شوفاژ دیواری، پکیج ایران رادیاتور و پکیج لورچ همگی دارای ویژگی هایی هستند که در اینجا به انها اشاره خواهیم کرد.

هنگام انتخاب، برخی از آخرین روندهای پکیج های آب گرم را در نظر داشته باشید—بعضی از پکیج ها اکنون دارای فناوری هستند که عادات شما را شناسایی کرده و مطابق با آنها سازگار می شوند. این یک تنظیم اتاق به اتاق است که توسط خود پکیج انجام شده است. همچنین سیستم‌هایی وجود دارند که امکان کنترل پکیج را با استفاده از کنترل از راه دور از طریق تلفن هوشمند یا تبلت به منظور مدیریت گرمایش و نظارت بر مصرف انرژی ارائه می‌دهند.

پکیج

 

پکیج شوفاژ دیواری

هنگام نصب سیستم گرمایش مرکزی، به پکیج نیاز دارید. در یک پکیج، گرما از طریق یک مایع انتقال حرارت، آب، که در بدنه دستگاه شما گردش می کند، منتقل می شود. بنابراین پکیج با سیستم گرمایش مرکزی کار می کند زیرا آب در دیگ بخار (گاز، چوب یا سوخت)، با استفاده از پمپ حرارتی یا از طریق گرمایش خورشیدی گرم می شود. سپس باید به دستگاه شما وارد شود که گرما را در محیط شما آزاد می کند.

برای انتخاب یک پکیج شوفاژ دیواری مناسب، باید ویژگی ها و کاربرد اتاق هایی که قرار است گرم شوند را در نظر بگیرید. مهم است که بدانید کدام اتاق ها به طور مرتب به راحتی حرارتی با کیفیت خوب نیاز دارند. اتاق‌های ترانزیت یا اتاق‌هایی که به ندرت اشغال می‌شوند به سطح گرمایش کمتری نیاز دارند. حمام ها نیازهای خاصی مانند حوله گرم دارند و نسبت به هر اتاق دیگری به سطح گرمایش بالاتری نیاز دارند. برای تشخیص اینکه کدام نوع پکیج شوفاژ دیواری متناسب با نیاز شماست، ابتدا باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اتاقی که قرار است گرم شود

  • سطح آن اتاق

  • سبک زندگی شما

دو نوع پکیج شوفاژ دیواری وجود دارد: پکیج با دمای پایین و پکیج با دمای بالا. مدل های با دمای بالا بین 70 تا 90 درجه سانتی گراد گرم می شوند و به طور کلی ارزان تر از مدل های با دمای پایین هستند. از سوی دیگر، آنها عملکرد یک دیگ با دمای پایین را کاهش می دهند. پکیج های دمای پایین بین 45 تا 50 درجه سانتیگراد گرم می شوند و مقرون به صرفه تر هستند زیرا به تلاش کمتری از دیگ شما نیاز دارند. شما می توانید آنها را در همه اتاق ها نصب کنید: اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر کار و حتی حمام.

شوفاژ دیواری

 

تفاوت بین پکیج با دمای بالا و پایین ایران رادیاتور چیست؟

پکیج های با دمای پایین ایران رادیاتور (یا پکیج های گرمای نرم) و پکیج های آب گرم ایران رادیاتور با دمای بالا دقیقاً عملکرد مشابهی دارند. تفاوت در دمای آب است، در یک مورد 90 درجه سانتیگراد و در مورد دیگر 50 درجه سانتیگراد است.

مزیت اصلی عدم نیاز به گرم کردن آب تا دمای 90 درجه سانتیگراد صرفه جویی در انرژی است. از آنجایی که این کار به تلاش کمتری از دیگ و خود پکیج نیاز دارد، مصرف انرژی در مقایسه با پکیج های معمولی بسیار کاهش می یابد. با این حال، برای ارائه همان مقدار گرما با مصرف انرژی کمتر، به یک منطقه گرمایش بزرگتر نیاز است. بنابراین پکیج های دمای پایین بزرگتر هستند. این نوع پکیج ایران رادیاتور همچنین باید با دیگ با دمای پایین یا پمپ حرارتی همراه باشد تا عملکرد بهینه و بهره مندی از حداکثر راندمان را داشته باشد.

 

تفاوت پکیج های چدنی، فولادی و آلومینیومی ایران رادیاتور چیست؟

پکیج چدنی کلاسیک ترین است. پکیج های چدنی ایران رادیاتور بهترین اینرسی را دارند. این بدان معنی است که آنها می توانند گرما را برای مدت بسیار طولانی، حتی پس از خاموش شدن پکیج ، نگه دارند و توزیع کنند. با این حال گرم شدن این پکیج ها بیشتر طول می کشد. آنها همچنین معمولاً بسیار سنگین هستند. در نهایت قیمت پکیج های چدنی بسیار بالاست.

 

معرفی پکیج لورچ

برای افزایش سریع دما، از پکیج لورچ استفاده کنید، زیرا آنها به سرعت گرم می شوند. آنها دارای دیواره های بسیار نازکی هستند که به سرعت جمع می شوند و گرما را آزاد می کنند اما پس از خاموش شدن به سرعت سرد می شوند. اینرسی کم فولاد به آن اجازه پخش گرما را برای مدت طولانی - در مقایسه با چدن - نمی دهد و وقتی خاموش می شود به سرعت سرد می شود. بنابراین پکیج های فولادی لورچ باید در اتاق هایی با عایق بندی مناسب نصب شوند یا گهگاه از آنها استفاده شود. پکیج های فولادی لورچ نسبت به پکیج های چدنی ارزان تر و چکش خوارتر هستند که امکان ساخت پکیج های طراحی شده در اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف را فراهم می کند.

 

چرا از آلومینیوم اسفتفاده می‌کنند؟

آلومینیوم ماده ای بسیار رسانا با اینرسی بالا است که به سرعت گرما را جمع کرده و به آرامی آزاد می کند. آلومینیوم با طرح های نسبتاً کلاسیک، مزایای چدن و فولاد را با قیمتی مقرون به صرفه ترکیب می کند.

هشدار: پکیج های آلومینیومی لورچ را نمی توان روی مداری با پکیج های چدنی یا فولادی نصب کرد، زیرا ناسازگاری بین این مواد ممکن است باعث خوردگی الکترولیتی شود. این نوع خوردگی زمانی رخ می دهد که پکیج هایی از مواد مختلف بر روی یک مدار گرمایش مرکزی نصب شده باشند. قبل از انتخاب پکیج آلومینیومی یا فولادی، مواد لوازم موجود خود را بررسی کنید.

فروشگاه اینترنتی 2000

اینها لیستی از ویژگی های پکیج های ایران رادیاتور، و لورچ بود. خودتان می توانید تصمیمی بگیرید که کدام مدل برای شما بهتر است. برای خرید هر مدل می توانید به وب سایت hc4s.shop مراجعه نمایید.