قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب در شرکت کارماوین - سازه برتر



قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب در شرکت کارماوین

برای اینکه بدانیم قیمت پنجره دوجداره  بدون تخریب در شرکت کارماوین چگونه محاسبه میشود ، ابتدا باید روند تعویض بدون تخریب را بشناسیم.

در این راستا ابتدا به مواردی اشاره میکنیم که در آن مقوله نصب استاندارد ، آب بندی و هوا بندی حائز اهمیت است میپردازیم .

نیاز مشتری برای تعویض پنجره دوجداره بدون تخریب ، حفظ سازه موجود و استحکام بیشتر در نصب پنجره های دوجداره جدید و همچنین کمترین هزینه برای این عملیات اجرایی میباشد.

در مرحله بعدی مهمترین عامل برای تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره را میتوان تعدیل دمای داخل و کمتر کردن آلودگی صوتی برشمرد.

حفظ سازه فلزی که از پنجره های قدیمی برجا میماند ، با توجه به دارا بودن شاخک های اتصال در داخل دیوار ، میتواند به استحکام بیشتر پنجره های جدید کمک کند.

قیمت پنجره دوجداره

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره نسل جدید 

بهینه سازی مصرف انرژی و حس آرامش فضای درونی ، یکی از اصلی ترین دلایل تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره نسل جدید میباشد.

پنجره های دوجداره یو پی وی سی و یا آلومینیومی ترمال بریک که در این مقاله به اختصار پنجره های دوجداره نسل جدید نامیده میشوند ،

به دلیل متریال های عایق در برابر سرما و گرما ، اولین گزینه در بهینه سازی مصرف سوخت میباشند.

با توجه به دید جهانی نسبت به حفظ محیط زیست و کم کردن استفاده از سوخت های فسیلی ، این وظیفه و میراث برای آیندگان ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

در کنار این موارد ، حس تغییرات و زیبایی پس از تعویض ، آرامش درونی و حس نو به ارمقان می آورد.

 

تعویض پنجره دوجداره بدون تخریب در یک روز

کلیه پروسه تعویض پنجره دوجداره بدون تخریب در یک روز انجام میگیرد.

پس از عقد قرارداد و مراحل تولید ، همکاران ما در واحد نصب و در زمان مقرر شده در محل پرژه حاظر میشوند.

بعد از اندازه گیری مجدد و مطابقت دادن با نقشه تولید مراحل برش کاری و جداسازی پنجره های قدیمی انجام میگیرد .

در مرحله بعدی پنجره های جدید بر روی بیس فریم خود قرار گرفته و به محل پیچ میشوند .

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله عوامل متغیر می توان به قیمت فولاد و آهن اشاره کرد، جنس پروفیل به کار رفته شده در درب و پنجره با قیمت روزانه آهن تغییر می کند و یکی از مهم ترین عوامل به شمار می آید. در ادامه عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره را بررسی میکنیم.

 

جنس پروفیل

محبوب‌ترین قاب‌های فلزی معاصر از آلومینیوم و گاهی از فولاد ساخته می‌شوند، اگرچه اکثر صاحبان خانه‌هایی که فریم‌های فولادی قدیمی‌تر دارند آنها را با قاب‌های آلومینیومی جایگزین می‌کنند. آلومینیوم زیبایی فلزی مشابه فولاد را با همان مزایا با قیمت کمتر ارائه می دهد. به همین منظور قیمت پروفیل بستگی به انتخاب جنس پروفیل شما دارد.

 

جنس شیشه

هنگام نصب و تعویض پنجره ها متخصصین هافمن انواع شیشه را به شما پیشنهاد می دهند، شیشه های رفلکس، طرح دار، رنگی، دوجداره و ساده از جمله انواع پنجره های بازار هستند و با انتخاب هر کدام از آنها قیمت پنجره تغییر خواهد کرد.

 

متراژ پنجره

بدیهی است که با بزرگ تر شدن متراژ پروفیل و شیشه بیشتری نیز در ساخت پنجره به کار برده شود. ابعاد استاندارد پنجره اغلب، ۱۴۰ سانتی‌متر در ۱۴۰ سانتی‌متر است. اگر قرار باشد، پنجره‌ای با ابعاد استاندارد نصب کنید، ‌قیمت‌ها به صورت واحدی محاسبه می شود.

 

نوع یراق آلات مصرفی

یراق آلات متنوعی در بازار موجود است که شما با توجه به سلیقه و دیزاین خانه خود میتوانید از آن ها استفاده کنید. یراق آلات شامل تمامی دستگیره ها و رگلاژ ها می شود.

 

شرکت کارماوین

شرکت کارماوین تعهداتی از قبیل گارانتی ها و ضمانت های پس از انجام پروژه و با عنوان خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد که تمامی این بند ها در مفاد قرارداد قید شده است.

نحوه پرداخت و تسویه نهایی بر اساس قرارداد و با توجه به شرایط روز بازار تایین میگردد و در قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب در شرکت کارماوین تاثیرگذار نیست.

این شرکت خود را موظف میداند با توجه به موجودی و توان تولید خود در کارخانه به متقاضیان گرامی قیمت بدهد ، و نوسانات بازار پس از عقد قرارداد شامل حال شما عزیزان نمیشود.

همچنین جهت رفاه حال مشتریان ، پیش فاکتور های ثبت نهایی نشده ما ، تا مدت زمان محدودی شامل نوسانات قیمت نشده و به صورت برخط و باز برای شما عزیزان برقرار میباشد.