ایران سنگ | قیمت در کارخانه انواع سنگ ساختمانی - سازه برتر



سایت ایران سنگ عرضه کننده انواع سنگ ساختمانی در کشور است که با هدف ارسال سنگ به تمامی شهرهای ایران عزیزمان با قیمت تولیدی تاسیس شده است. کارخانجات متمرکز صنایع سنگ ایران تامین کننده محصولات سنگ ایران می باشد و هر سنگ ساختمانی مورد نیاز شما قابل ساخت و تحویل به سفارش شما می باشد. کارخانه صنایع سنگ ایران در اصفهان، دفتر مرکزی در نجف آباد قرار دارند. اصفهان را مرکز سنگ ایران می دانیم و از آنجایی که انواع سنگ های ساختمانی مانند تراورتن، گرانیت، مرمر و سنگ ترامیت به صورت متمرکز و گسترده در این استان فرآوری می شوند، در این استان قابل رقابت است. امکان دستیابی به قیمت و تضمین کیفیت وجود دارد. انتظار عملکرد بالایی از واحدهای تولیدی داشت.

ما در ایران کیفیت و دوام هر سنگی را در اولویت قرار می دهیم. شاید اصطلاح رضایت مشتری شعاری به نظر برسد اما در ایران سنگ اهمیت رضایت و خوشنودی مشتری را از اولین تماس که مشاوره خرید است تا آخرین تماس که تحویل تلقی می شود به وضوح می بینید.

می دانیم که هر سنگ ویژگی های متفاوت و البته قیمت های متفاوتی خواهد داشت. بنابراین مصمم هستیم تا با توجه به شهر و اقلیم هر منطقه بهترین و بادوام ترین سنگ را برای هر نوع نما،  سنگ کف و پله بیاوریم. پس از اعلام بهترین و معتبرترین محصولات، می توان گفت که کمترین قیمت را نیز ارائه می دهیم. صنایع سنگ ایران با معادن مختلف از جمله تراورتن، گرانیت و سنگ مرمر در استان اصفهان و اطراف آن قرارداد دارد و از این رو به عنوان پیشرو و تولید کننده دست اول شناخته می شود. از سوی دیگر، ایران واسطه بین کارخانه و مشتری است و از این رو به‌عنوان تولیدکننده وارد می‌شود. بنابراین قیمت های ارائه شده در سایت ایران سنگ مشابه هزینه تولید کارخانه سنگ می باشد و شما عزیزان می توانید با استعلام قیمت ساده از این موضوع مطلع شوید.

چیز دیگری که برای ما بسیار مهم است؛ ورود ایمن بار و همچنین تضمین کیفیت انواع سنگ در انواع و رده بندی ها. ما می خواهیم از هر سنگی که به تمام شهرهای کشور ارسال می کنیم تا لحظه اجرا با مصرف کننده در ارتباط باشیم تا بتوانیم از اجرای صحیح و اصولی کار اطمینان حاصل کنیم. از طرفی از آنجایی که اعتبار برای ایران سنگ بسیار مهم است، می توانیم تمامی مرسولات را با گارانتی کارخانه و پیکاپ تحویل مشتری دهیم تا خریدی راحت و مطمئن داشته باشید.

 

ایران سنگ

 

مزایای خرید سنگ سنگ ایرانی

- ارائه منصفانه کلیه اطلاعات مربوط به هر سنگ از جمله نام معدن، کیفیت و اطلاعات دقیقتر مربوط به سنگ.

تولید و قیمت قابل اعتماد را ارائه دهید

- اطمینان از دوام و کیفیت سنگ خریداری شده طبق بحث قبل از خرید

- مشاوره رایگان در مورد نوع سنگ، استفاده، کیفیت و قیمت

- لیست دائمی حداقل اندازه هر نوع سنگ در تمام ابعاد منظم

- پشتیبانی 24 ساعته از لحظه مشاوره تا لحظه ارسال

- امکان ارسال سنگ در هر اندازه ای به تمام شهرهای کشور.

- امکان خرید و مشاهده مجموعه و سنگ های منتخب

- امکان خرید و ارسال غیر حضوری محصول مطابق نمونه ارسالی (تصویر سنگ یا خود نمونه سنگ ارسال می شود)

- تنظیم قرارداد با دولت و گروه های نیمه دولتی

امکان تولید و تحویل سنگ برای سفارشات عمومی داخلی و صادرات