قیمت پنجره دوجداره وینتک در شرکت کارماوین - سازه برتر



ما در این مقاله سعی میکنیم دلایل و نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک در شرکت کارماوین را به اختصار توضیح دهیم.

تلاش ما بر این است که این مقاله به شفاف سازی چگونگی شیوه فروش در شرکت کارماوین ، کمک شایانی کند.

شرکت کارماوین با بیش از ده سال سابقه تولید و فروش پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی ، متریال های نما و شیشه های جامبو سایز ( اوور سایز ) مفتخر است تمامی جزییات مورد نیاز را در اختیار مشتری قرار دهد.

از این رو در این مقاله در ابتدا به دلایل تفاوت قیمت پنجره دوجداره وینتک در شرکت کارماوین و باقی شرکت ها میپردازیم

 

قیمت پنجره وین تک

قیمت پنجره  وین تک با توجه به نوع پنجره که می تواند تک حالته یا دو حالته و انواع دیگر همچنین ابعاد پنجره متنوع باشد  جهت براورد قیمت پنجره دوجداره وینتک به طور دقیق با شرکت کارما وین در ارتباط باشید تا مشاوران ما شما را از قیمت پنجره دوجداره وین تک آگاه سازند.

 

اصل اول رعایت حقوق مشتری :

کارماوین به عنوان نماینده فروش و تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی با برند وینتک ، اولویت خود را در حفظ حقوق مشتری معطوف کرده است.

ما برآنیم که همواره و در هر شرایطی ، نیاز و شرایط متقاضی را درک و ارج نهیم .

در این راستا ، بهترین مشاوران و کارشناسان را در اختیار گرفته ایم و با در نظر گرفتن تخصص این عزیزان بهترین گزینه را هم از نظر کیفیت و طراحی و هم از نظر قیمت به مشتری ارائه میدهیم

 

قیمت پنجره دو جداره وین تک

 

 

اصل دوم رعایت استاندارد ها :

مقوله تولید پنجره دوجداره وینتک با توجه به دفترچه های استاندارد و نظارت دقیق بر عاملیت های فروش ، از مهم ترین دلایل پیشرفت و موفقت ما است .

کارماوین با تولید مطابق با استانداردهای تعریف شده ، سعی در جلب اعتماد مشتری و حفظ منافع متقاضی در بلند مدت میباشد.

یک پنجره خوب ، پنجره ای است که نه در کوتاه مدت بلکه در بلند مدت ظاهر و کیفیت خود را حفظ کند.

این استاندارد ها شامل رعایت قطر گالوانیزه ، تولید با دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک ، تولید شیشه های شرکتی و تولید شده با دستگاه های مکانیزه ، اندازه گیری و نصب به بهترین شکل ممکن می باشد.

در هر کدام از این موارد ، در دفترچه استاندارد تولید ، توضیحات مفصلی داده شده است که عدم رعایت هرکدام توسط نمایندگان موجب از دست رفتن کد نمایندگی میشود.

تولید اصولی و نصب دقیق میتواند به تنهایی طول عمر پنجره های شما را تضمین کند

اصل سوم پشتیبانی و خدمات پس از فروش :

شرکت کارماوین فقط به فروش پنجره فکر نمیکند و حدر مبحث مشتری مداری همواره پس از فروش پنجره و تا انتها پشتیبان متقاضی است.

خدماتی مانند تعویض و یا تغییر یراق آلات و یا تغییراتی که مشتری بعد از نصب پنجره در طراحی نیاز دارد را با دیده منت انجام میدهد.

و ضمانت هایی مانند ریگلاژ رایگان ، تضمین کیفیت یراق آلات و حتی کالای تولید شده را در اساس نامه و قرارداد مشتری لحاظ میکند.

این موضوع میتواند از دقدقه های مشتری در رفع عیوب پنجره پس از تولید و نصب بکاهد و خیال متقاضی را از اتفاقات ناشی از گذر زمان راحت کند

ما به عنوان تولید کننده و نماینده شرکت وینتک ، پنجره تولید شده توسط کارماوین را گارانتی میکنیم ، نه پروفیل و یا یراق آلات مصرفی .

در نتیجه کالای خریداری شده ، شامل تمامی ضمانت های این شرکت میباشد .

اما برای احترام به حقوق مشتری ، در قرارداد به تفکیک ، آیتم های تولید را نیز قید خواهیم کرد

چرا قیمت پنجره دوجداره وینتک در نمایندگی های مختلف این شرکت متفاوت است و قیمت پنجره دوجداره وینتک در شرکت کارماوین به چه عواملی بستگی دارد ؟

برای بررسی این موضوع ابتدا باید به میزان خرید پروفیل از شرکت هلدین ( مادر تخصصی ) اشاره کرد .

با توجه به تخفیفاتی که شرکت در قبال حجم خرید نمایندگان و نحوه پرداخت به نمایندگان ارائه میدهد ، قیمت تمام شده یک متر طول پروفیل برای عاملیت های فروش متفاوت است .

این نکته میتواند در نحوه قیمت دهی تولید کنندگان تاثیر گذار باشد .

تولید کننده میتواند با توجه به میزان تخفیفاتی که از شرکت وینتک میگیرد در شرایط مساوی و برابر با دیگر نمایندگان قیمت پایین تری را ارائه کند.

در مورد دوم گرید تولید برای تولید کننده ، از طریق سامانه نظارت بر نمایندگان شرکت وینتک تایین میشود که به نحوه تولید مطابق با استاندارد و دستگاه های مکانیزه تولید بستگی دارد .

قیمت پنجره وینتک در کارخانجات تولیدی پنجره های دوجداره و نمایندگان تولید و فروش وینتک در شرایط خرید و با دستگاه های مشابه ، یکسان است .

کارماوین با توجه به گرید بالا در سیستم نمایندگان شرکت وینتک و با دارابودن دستگاه های مکانیزه و فول اتومات و استفاده از متخصصان کارکشته و مجرب ، قیمت مناسبی را در پنجره تولیدی با برند وینتک ارائه میدهد.

نکته : 

نظارت بر نحوه تولید و رعایت اصول استاندارد های تعریف شده در شرکت وینتک ، به صورت ناگهانی و بدون اطلاع قبلی صورت میگیرد و در صورت مشاهده هر گونه ایراد منجر به قطع همکاری شرکت وینتک با تولید کننده خواهد شد.

نتیجه گیری :

قیمت پنجره وینتک در شرکت کارماوین با توجه به موارد یاد شده و با توجه به خدمات منحصر به فرد که ثمره اعتماد شما است ، بصرفه و در بلند مدت بهینه خواهد بود