مراحل ساخت استخر توسط آچارسی - سازه برتر



ساخت استخر

اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید، می خواهید فضای زندگی در فضای باز خود را بهبود ببخشید، یا شاید ارزش خانه خود را افزایش دهید، اضافه کردن یک استخر به ملک شما می تواند یک پروژه عالی باشد.

استخرها ساختاری هستند که مردم هم از نظر بصری و هم از نظر کاربری ترجیح می دهند. در حالی که استخرهای زینتی با اضافات مختلف جذابیت بصری دارند، استخرهای شنا در هوای گرم برای خنک شدن و انجام ورزش بسیار ترجیح داده می شوند. به همین دلیل، سوال چگونگی ساخت استخر از جمله موضوعاتی است که برای مردم تعجب می کند.

مراحل ساخت استخر توسط آچارسی

ساخت استخر فرآیندی است که نیاز به زحمات و تسلط زیادی دارد پس باید با استادان خوب کار کرد.

 

مراحل ساخت استخر

قبل از شروع ساخت استخر باید هدف استخر مشخص شود و بر این اساس در مورد عمق، عرض و شکل استخر تصمیم گیری شود. سپس مناسب بودن منطقه ای که استخر در آن ساخته می شود بررسی و اندازه گیری شود.

پس از اندازه گیری های لازم می توان ساخت استخر را آغاز کرد. اولین قدم در ساخت استخر، گودبرداری محوطه ای است که در آن استخر ساخته می شود و محوطه ای که استخر در آن قرار دارد. سپس کف استخر چیده و آماده می شود و برای آهن گذاری و بتن ریزی آماده می شود.

مهمترین نکات ساخت استخر

در کف استخر که برای بتن ریزی آماده شده است، فاز آهن ریزی و بتن ریزی آغاز شده و همزمان مراحل نصب استخر نیز آغاز می شود. قالب های ساخت استخر که فرآیند قالب گیری خارجی آن به پایان رسیده است برداشته شده و فرآیندهای قالب داخلی شروع می شود. در این مراحل، طرز کار بسیار مهم است، باید با دقت کار کرد تا به نصب نصب شده آسیبی وارد نشود.

پس از انجام فرآیندهای بتن ریزی، فرآیندهای بالانس و جداسازی در استخر انجام می شود تا از نشت آب در استخر جلوگیری شود. مرحله بعدی در ساخت استخر که فرآیند عایق کاری آن به پایان رسیده است، فرآیند گچ و کف است. با این فرآیند، با به حداقل رساندن خطاها و ناهمواری های سطح بتن، ساخت استخر برای مرحله پوشش آماده می شود.

آخرین مرحله در ساخت استخر که در آن مراحل گچ و کف کشی انجام می شود، فرآیند پوشش است. در اینجا می توان شکل و جنس پوشش مورد نظر را ترجیح داد. با پوشش استفاده شده با توجه به ساختار استخر، فرآیند به گونه ای انجام می شود که هیچ شکافی در داخل و اطراف استخر وجود نداشته باشد.

پس از اتمام فرآیند پوشش که آخرین مرحله ساخت استخر می باشد، استخر آماده استفاده تحویل داده می شود. بنابراین، مردم می توانند با خیال راحت برای مدت طولانی از استخر لذت ببرند که می توانند به دلخواه از آن استفاده کنند.

 

ساخت استخر آچارسی

استخرهای شنا بهترین راه برای گذراندن وقت در کنار هم به عنوان یک خانواده و انجام ورزش های بسیار سرگرم کننده است. با این حال، پاسخ به این سوال که چگونه استخر بسازیم به ما نشان می دهد که ساخت استخر آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. از طرف دیگر ساخت استخر آچارسی این روند دشوار را برای شما آسان می کند. ساخت طرح های استخری که آرزویش را داشتید به لطف تیم های متخصص در زمینه خود در کمترین زمان و با کیفیت بالا به پایان می رسد. در ساخت استخری که به دو صورت استخر داخلی و استخر بیرونی طراحی شده است باید از مصالح مرغوب استفاده شود و در این راستا استخر چیلک با پروژه های با کیفیت خود همواره از سایر شرکت ها متمایز بوده است.

ساخت استخر آچارسی

قبل از شروع فرآیند، که پاسخ به این سوال است که چگونه استخر بسازید، باید شکل استخر مورد نظر خود را مشخص کنید. نوع استخری که می خواهید بستگی به نحوه استفاده شما از آن دارد.

اغلب، افرادی که می خواهند در خانه یا باغ خود استخر بسازند، طرح کلی مبهم در ذهن دارند. در این راستا، شرکت ما به شما در ارائه کامل ترین طراحی های استخر کمک می کند. به این ترتیب شما این فرصت را خواهید داشت که از بین طرح های مدرن و متفاوت استخر، مطابق سلیقه خود را انتخاب کنید.

 

نکات ساخت استخر خانگی

پس از نکاتی که در ساخت استخر خانگی باید مورد توجه قرار گیرد، می توان بیان کرد که در پاسخ به این سوال که ساخت استخر چگونه انجام می شود، می توان مرحله بتن ریزی کف استخر اسکلت بندی شده با میله های فولادی و توری عرق گیری را بیان کرد. ساخت استخر بتنی، و اینکه یک پایه استخر محکم به این روش گذاشته شده است. البته کیفیت مواد به کار رفته در این زمینه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت ما از این واقعیت آگاه است که مواد بی کیفیت در مورد مواد بادوام و باکیفیت باعث بروز حوادث بعدی می شود و در این زمینه به شما اطمینان لازم را می دهد. پس از اتمام مراحل بتن ریزی، برای اینکه استخر سطحی صاف داشته باشد، عملیات گچ و کف کشی آغاز می شود.

 

نردبان استخر 

نردبان های استخر هم دسترسی به ورودی و هم خروجی را تسهیل می کنند، نردبان استخر یک عنصر ضروری به عنوان یک اقدام ایمنی در استخرها می باشد.

چگونه استخر خانگی ساخته می شود؟

آنها یکی از مهمترین اجزایی هستند که باید به دقت مورد مطالعه قرار گیرند زیرا به جلوگیری از حوادث کمک می کنند و به ایمنی شناگران کمک می کنند.

آنها همچنین بر خلاف نردبان های فولادی ضد زنگ بسیار قابل اعتمادتر هستند، زیرا آنها یک عنصر ثابت هستند، بنابراین شما روی ایمنی و راحتی خود سرمایه گذاری می کنید بدون اینکه تلاش زیادی برای دسترسی به استخر انجام دهید.

از سوی دیگر، بررسی نردبان کار در صورت وجود کودکان یا افراد مسن در خانه اهمیت بیشتری پیدا می کند.

 

هزینه ساخت استخر

ساخت استخر روی زمین پروژه پیچیده ای است که اکثر مردم خودشان آن را انجام نمی دهند. پیمانکاران بتن، لوله کشی و برق نیاز به استخدام پیمانکاران حرفه ای دارند تا اطمینان حاصل شود که کار به درستی انجام شده و کار تضمین شده است.

با نزدیک شدن به تابستان، تابش آفتاب و گرم شدن هوا، بسیاری از مردم به فکر نصب استخر در خانه های خود افتاده اند. البته، استخر در خانه همیشه می تواند به اندازه شنا کردن در استخر در یک باشگاه، هتل یا مکان های دیگر لذت بخش باشد، اما اگر امکانات اجازه بدهد، بهتر است استخر خود را داشته باشید. 

هزینه ساخت استخر بسته به اینکه استخر زیرزمینی یا بالای زمینی باشد متفاوت است.

استخرهای بالای زمین استخرهای مدرن هستند. برای ایجاد یک استخر درون زمینی پیش نیازهای زیر را در نظر می گیرد.

 

برچسب ها : استخر,ساخت استخر,اجرا استخر,آچارسی



  1. امیرعرشیا

    بسیار عالی و مفید بود ممنون از مطلب خوبتون

  2. سبحان شاهی

    من به تازگی برای ویلام استخر ساختم، یه موردی که باید در نظر داشته باشید اینه که ساخت استخر بتنی خیلی بیشتر از ساخت استخر های فایبرگلاس و استخر های پیش ساخته طول میکشه، در نیجه اگر عجله دارید بهتره که از سازه های به غیر از بتنی برای ساخت استفاده کنید، اما در صورتی که عجله ندارید، میتونید از سازه های بتنی استفاده کنید چون مزیت های خیلی بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند.