استاد نصب و تعمیر پنجره دوجداره شوید در 10 دقیقه! - سازه برتر



مراحل تعمیر پنجره دوجداره چگونه است و از کجا باید شروع کنیم؟

تعمیر و نصب پنجره دوجداره

آقایان ایرانی همیشه از پس نصب کردن پنجره های قدیمی و تعمیر آن ها برمی آیند. اما نصب و تعمیر پنجره دوجداره راهکارهای خاص خود را دارد. مقایسه روش های تعمیر در و پنجره های دوجداره همانند قیاس تعمیر دوچرخه با ماشین است!

از هر ۱۰ واحد ساختمانی حداقل ۵ واحد پنجره دوجداره دارند. این پنجره ها در طول استفاده ممکن است ایراداتی پیدا کنند. این مدل پنجره ها از سیستم های خاصی تشکیل شده اند. بنابراین تشخیص مشکل و تعمیر دقیق آن ها کار هر شخص نیست.

همانطور که نصب غیر اصولی پنجره دوجداره می تواند در کارایی آن تاثیر بگذارد، تعمیر اشتباه هم می تواند به دیگر بخش های پنجره آسیب وارد کند. پس برای نصب و تعمیر پنجره دوجداره باید حتما از تعمیرکاران کارآزموده کمک گرفت.

یکی از معضلاتی که تعمیرکاران پنجره دوجداره با آن مواجه هستند، تشخیص ایراد و کارایی قطعات است! یعنی یک فرد متبحر باید در وهله ی اول ایراد پنجره را متوجه شود. سپس میزان کارایی قطعات را بررسی نماید.

به بیان دیگر تصمیم گیری برای تعویض کامل قطعه یا تعمیر آن بر عهده ی تعمیرکار خواهد بود. پس واجب است نصاب و تعمیرکار پنجره دوجداره، با تمام قطعات تشکیل دهنده ی آن آشنایی کافی داشته باشد.

تعمیر یراق آلات و دستگیره پنجره دوجداره

تعمیر و نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره ها در طول روز مدام باز و بسته می شوند. بنابراین در طول استفاده از پنجره ها، دستگیره، یراق آلات و حتی شیشه های آن در معرض آسیب قرار می گیرند.

آسیب به یراق آلات و دستگیره از مهم ترین مشکلات در استفاده از پنجره های دوجداره محسوب می شوند. اغلب افرادی که نیاز به خدمات تعمیر پنجره دوجداره دارند، با دستگیره، رگلاژ پنجره یا یراق آلات آن مشکل دارند.

در نصب و تعمیر پنجره دوجداره، باید به رگلاژ دقیق، قرار گیری صحیح یراق آلات و کارکرد استاندارد دستگیره توجه کافی داشت.

رگلاژ پنجره دوجداره ممکن است از دور کار آسانی به نظر برسد. در صورتی که برای انجام باید حتما با قطعات تشکیل دهنده ی پنجره دوجداره آشنا باشید. بعد از ماه ها استفاده از پنجره دوجداره، جابجا شدن و استهلاک لولاها رخ دهد. در این صورت باید از یک متخصص در زمینه در و پنجره دوجداره کمک گرفت. تا بتواند لولاها را در جای مناسب خود قرار دهد. پنجره های دوحالته کمتر به خدمات رگلاژ نیاز پیدا خواهند کرد.

نصب و تعمیر پنجره دوجداره ساختمان

خدمات نصب و تعمیر پنجره دوجداره معمولا به قرار گیری صحیح دستگیره است. دستگیره هایی که برای باز و بسته شدن پنجره تعبیه می شوند، به دلیل مرغوب نبودن جنس پلاستیک یا افزایش فشار آسیب می بینند.

حتی برخی اوقات شکستن یا ترک برداشتن زبانه پنجره دوجداره هم می تواند دردسرساز باشد. چون امکان بسته شدن پنجره را از بین می برد. برای برطرف کردن آسیب های وارده به زبانه پنجره می توانید آن را با نمونه ی سالم تعویض نمایید.

جدا کردن یراق آلات در صورت آسیب آن ها باید با احتیاط کافی انجام گیرد.

سنگین بودن یراق آلات و ضرورت جدا شدن شیشه ها از آن ها باعث شده تا تعمیر این بخش از پنجره های دوجداره به کار تخصصی تبدیل شود.

تعمیر پنجره دوجداره در تهران و حومه

از تشخیص ایراد پنجره دوجداره تا تعمیر و مونتاژ دوباره ی آن شاید در حد چند دقیقه زمان نیاز داشته باشد. اما این در صورتی است که کار نصب و تعمیر پنجره دوجداره را به فرد کاربلد بسپارید. من و شما شاید چندین ساعت با پنجره بازی کنیم! ولی چیزی از ایراد آن متوجه نشویم.

تعمیر و نصب درب و پنجره دوجداره

زمانی که تعمیرکار پنجره دوجداره به محل اعزام می شود، باید تست کارکرد صحیح تمام بخش های آن را به طرز صحیح انجام دهند. تست باز و بسته شدن صحیح پنجره، صداگیری پنجره دوجداره، سالم بودن شیشه ها و درزگیری باید حتما توسط تعمیرکار انجام شود.

برخی اوقات حتی در حین تعمیر نیاز به تغییر در بازشو پنجره نیز ایجاد می شود. پس در اتمام مرحله تعمیر، بایستی عملکرد درست اجزای مختلف پنجره دوجداره تایید شود.

افزایش جمعیت در تهران و وجود ساختمان های عظیم باعث شده تا نیاز به تعمیرکار وسایل نیز افزایش یابد. پنجره های دوجداره یکی از مهم ترین لوازم ساختمان ها محسوب می شوند. چرا که همه ی مردم با وجود این پنجره ها توانسته اند از شدت سروصدا و آلودگی شهر در خانه بکاهند.

از این رو مراکز متعددی در سطح شهر تهران برای انجام خدمات تعمیر پنجره دوجداره تشکیل شده اند. برای انتخاب بهترین مرکز نصب و تعمیر پنجره دوجداره حتما به اعتبار آن مجموعه و کیفیت کار آن ها مطمئن شوید.

نصب و تعمیر پنجره دوجداره توسط شرکت منظر گستر

تعمیر پنجره دوجداره

شرکت منظرگستر تولید کننده ی انواع درب و پنجره های دوجداره و یو پی وی سی است. پس بهتر از هر مجموعه ای می تواند کار نصب و تعمیر پنجره دوجداره را برای مردم انجام دهد. تفاوتی ندارد در کدام بخش از تهران یا اطراف آن ساکن هستید؛ برای خرید، نصب و حتی تعمیر پنجره های دوجداره با منظر گستر تماس بگیرید.

منبع: https://manzargostar.com/