عیب یابی و تعمیرات پکیج با اوستا پکیج - سازه برتر



پیشرفت تکنولوژی و صنعت در هر دوره از تاریخ مزایای بسیاری با خود به همراه داشته است. این روزها سیستم‌های گرمایشی بسیار متنوعی وجود دارد که جایگزین سیستم‌های قدیمی شده و کارایی و بازدهی بسیار قابل‌توجهی دارند. پکیج‌های گرمایشی یکی از انواع پرکاربرد این سیستم‌ها هستند که چند سالی است جایگزین موتورخانه‌ها شده‌اند و به فراوانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پکیج‌های دیواری بازدهی مناسبی در عملکرد خود دارند، اما به همان نسبت نیز نگه‌داری و سرویس آن‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است. این سیستم‌ها ممکن است در اکثر مواقع دچار مشکل شده و به تعمیر نیاز پیدا کنند. تعمیرات پکیج  کار چندان ساده‌ای نیست و به تخصص و تجربه نیاز دارد. از این رو تیم فنی مهندسی اوستا پکیج تعمیرات پکیج را در برندهای مختلف با کیفیت عالی انجام می‌دهد.

 

 

 تعمیرات پکیج

قبل از این که به معرفی اوستا پکیج و خدمات آن بپردازیم، بهتر است با این سیستم گرمایشی و فاکتورهای مرتبط با تعمیر آن آشنا شوید. همان‌طور که گفتیم پکیج‌های دیواری چند سالی است که جایگزین موتورخانه‌ها شده‌اند و در اکثر ساختمان‌ها دیده می‌شوند. در مورد پکیج‌های دیواری جالب است بدانید که از عملکرد دوگانه تابستانه و زمستانه برخوردارند. از آن‌جا که در تابستان‌ها استفاده از آب گرم محدودتر است، تنها زمانی که آب گرم را باز کنید، پکیج روشن می‌شود، اما چون در زمستان‌ها گرمایش فن کوئل‌ها، رادیاتورها و غیره از طریق پکیج تأمین می‌شود، عملکرد آن کاملا متفاوت خواهد بود. هرچند تعمیرات پکیج به تخصص نیاز دارد اما مزیت آن این است که می‌توان پکیج را در محل نصب تعمیر و سرویس کرد. پکیج‌ها جزو تجهیزات مصرفی محسوب می‌شوند. به این معنی که پس از چند سال استفاده به تعمیرات فنی نیاز پیدا می‌کنند. اگر می‌خواهید پکیج دیواری شما با مشکلات فنی مواجه نشود، بهتر است هر شش ماه یکبار آن را سرویس کنید؛ در این صورت به تعمیر نیاز پیدا نمی‌کند.

اگر سرویس پکیج به‌موقع انجام نشود، ممکن است خسارت‌های سنگین‌تری به آن وارد شده و شما نیز متحمل پرداخت هزینه‌های زیادی برای تعمیر شوید.‌ از طرفی سرویس مرتب به افزایش راندمان پکیج کمک می‌کند. به هرحال اگر به تعمیر پکیج نیاز پیدا کردید، بهتر است تعمیر آن را به تکنسین متخصص و با تجربه بسپارید. علائم و دلایل متعددی وجود دارد که مانند یک زنگ هشدار شما را از وجود یک مشکل فنی در پکیج مطلع می‌کند. شناخت این علائم به شما کمک می‌کند که به موقع جهت تعمیرات پکیج اقدام کنید. در ادامه این علائم هشدار را ذکر می‌کنیم:

  • روشن نشدن پکیج یا صفحه نمایش آن و همچنین تشکیل نشدن شعله
  • خاموش نشدن پکیج و کارکرد دائمی آن
  • عدم گرمای مطلوب در آب گرم مصرفی یا عدم گرمای کافی و متعادل در رادیاتورها
  • سر و صدای غیر طبیعی از پکیج
  • علائم ارور یا پیغام خطا در صفحه نمایش پکیج
  • حرارت بیش از حد پکیج
  • کاهش فشار آب دستگاه
  • خراب شدن پمپ پکیج
  • کارنکردن فن دستگاه
  • روشن شدن پکیج به حالت انفجاری
  • پریدن فیوز برق زمان روشن شدن موتور
  • بیرون زدن شعله از زیر پکیج یا نشتی آب از زیر دستگاه

 

نکته: پکیج دیواری در هر برندی ممکن است با این مشکلات مواجه شود‌. رایج‌ترین مشکلی که در استفاده از پکیج دیواری در اکثر برندها دیده می‌شود، سر و صدای زیاد آن، سرد شدن آب هنگام استحمام و یا سرد شدن شوفاژ است. اگر هر یک از این موارد را مشاهده کردید، با افراد متخصص و با تجربه در تعمیرات پکیج تماس بگیرد. اپراتور متخصص به خوبی دستگاه را عیب‌یابی کرده و هرگونه خرابی را با روش اصولی تعمیر می‌کند. گاهی ممکن است علت خرابی پکیج یک مشکل جزئی باشد. به هرحال عیب‌یابی درست نقش بسیار مهمی در افزایش بازدهی دستگاه دارد. به عنوان مثال ممکن است گرم و سرد شدن آب به دلیل رسوب جرم در مبدل‌ها باشد. به این ترتیب با جرم‌گیری دستگاه مشکل رفع خواهد شد. اوستا پکیج با تیم متخصص خود این اطمینان را به شما می‌دهد که هر نوع خرابی را با کیفیت عالی و سریع تعمیر کند‌.

 

 

نحوه نصب پکیج و تأثیر آن در کارکرد بهینه دستگاه

همان‌طور که گفتیم پکیج دیواری جزو تجهیزات هوشمندی است که استفاده، سرویس و نگه‌داری از آن حساسیت بالایی می‌طلبد. قبل از هرچیزی باید بدانید که نصب پکیج بر اساس استانداردهای تعریف شده در برند اختصاصی دستگاه نقش بسیار مهمی در افزایش راندمان آن و عدم نیاز به تعمیرات پکیج دارد. نصب اصولی پکیج علاوه بر افزایش عملکرد بهینه دستگاه از بروز بسیاری از مشکلات در آن جلوگیری می‌کند‌. در ضمن این نکته را در نظر داشته باشید که نصب پکیج باید توسط تکنسین‌های متخصص مجموعه‌هایی صورت گیرد که برند آن را تحت پوشش دارند‌ در غیر این صورت گارانتی و خدمات پس از فروش شامل دستگاه شما نمی‌شود. اوستا پکیج تعمیر پکیج بوتان در تهران و همینطور تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بسیاری از دیگر از برندها را انجام می‌دهد. در واقع اوستا پکیج برندهای مختلقی از پکیج دیواری را تحت پوشش خود دارد.

 

 

چگونه خدمات نصب و تعمیرات پکیج را از اوستا پکیج دریافت کنیم؟

حال که با اهمیت نصب و تعمیر پکیج آشنا شدید، اگر اوستا پکیج را نیز بهتر بشناسید، خالی از لطف نخواهد بود. تیم فنی مهندسی اوستا پکیج از شرکت خدمات اطلس ایران به صورت تخصصی در حوزه خدمات مربوط به پکیج فعالیت دارد. این تیم تخصصی حرفه‌ای و مجرب با بیش از۱۲ سال سابقه کار در امور فنی در تلاش است که خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت پایین در سراسر تهران ارائه دهد. گروه مهندسی اوستا پکیج خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد و همواره سعی دارد خدمات خود را در کم‌ترین زمان با بهترین کیفیت ارائه دهد. هیچ فرقی نمی‌کند که برند پکیج شما چیست چون متخصصین اوستا پکیج به صورت تخصصی بر روی تعمیرات پکیج دیواری فعالیت دارند و به خوبی می‌توانند خدمات نصب، سرویس و تعمیر تمام برندهای پکیج دیواری موجود در بازار را ارائه دهند.

شما می‌توانید جهت دریافت خدمات مربوط به پکیج از طریق لینک زیر وارد سایت اوستا پکیج شده و سفارش خود را ثبت کنید. اوستا پکیج در سایت خود محتواهای آموزشی مفید و متنوعی را قرار داده که استفاده از آن‌ها بسیار کاربردی است و به شما در عیب‌یابی پکیج کمک می‌کند.

http://www.ostapakeyj.com