قیمت انواع پارتیشن شیشه ای - سازه برتر



قیمت انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از مدرن ترین سازه های شیشه ای می باشد که در اداره ها و منازل جهت جداسازی و تفکیک در محیط های تخت مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن های شیشه ای جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارهای گچی هستند ، این دیوارهای شیشه ای از جنس شیشه سکوریت و یا لمینت ساخته می شوند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار و تغییرات دمایی دارند. پارتیشن ها علاوه بر نمای زیبایی که در طراحی داخلی ایجاد می کنند بسیار کاربردی می باشند .

ساخت دیوارهای گچی هزینه ی بالایی دارند و قابلیت جابه جایی ندارند اما دیوارهای شیشه ای نسبت به دیوارهای آجری قیمت مناسب تری دارند و برخی از مدلهای آن قابلیت جابه جایی دارند ، بدین تریتیب افرادی که قصد جابه جایی محیط کاری خود را دارند به راحتی می توانند از این دیوارهای شیشه ای در محل جدید نیز استفاده کنند.

پارتیشن های شیشه ای با توجه به کاربری و محل نصب در انواع مختلفی وجود دارد یکی از پرکاربردترین مصارف دیوارهای شیشه ای ، پارتیشن بندی در حمام های شیشه ای می باشد ، با پارتیشن بندی حمام ، محل استحمام از سایر نقاط در سرویس بهداشتی جدا می شود ، بدین ترتیب دیگر نیازی نیست بعد از هر بار استحمام کل فضای حمام تمیز شود.پارتیشن بندی چه در منازل چه در اداره ها و مراکز درمانی با توجه به نیاز کاربران صورت می گیرد. در ادامه به بررسی هریک و قیمت آنها می پردازیم

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای اداری یکی از بهترین و مدرن ترین گزینه ها جهت تفکیک در محیط های اداری می باشد. . امروزه از دیوارهای شیشه ای جهت برخورداری از دید مناسب ، بهره مندی از نور کافی ، کاهش هزینه ها ، دلباز کردن فضا ، ایجاد فضای ظاهری زیبا و مدرن  و بهره مند شدن از نهایت فضا در محیط های کوچک استفاده می شود.

پارتیشن شیشه ای اداری به دو صورت ثابت و متحرک می باشد ، پارتیشن های شیشه ای ثابت یکبار نصب می شوند و قابلیت جابه جا شدن ندارند اما در نوع پارتیشن متحرک از ریل هایی استفاده می شود که قابلیت حرکت را برای پارتیشن فراهم می کند . این نوع پارتیشن معمولا برای محیط هایی که اتاق مجزا برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها ندارند کاربری بیشتری دارد.

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری وابسته به عوامل متعددی می باشد و نمی توان برای آن یک قیمت واحد تعیین کرد .اولین المان در تعیین قیمت متراژ محل پروژه می باشد ، به طور کلی هر چه میزان این متراژ بالا تر باشد قیمت پارتیشن شیشه ای نیز بالاتر می رود زیرا میزان شیشه سکوریت مصرفی نیز بیشتر می شود. میزان متراژ شیشه سکوریت ، رنگ شیشه ، ساده یا طرح دار بودن شیشه ، نوع کیفیت یراق آلات و فریم دار یا فریم لس بودن پارتیشن از جمله عواملی است که در تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای موثر است.

پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره بیشتر در محیط هایی مورد استفاده قرار می گیرد که سرو صدای زیادی در آنجا حکم فرما می باشد ، پارتیشن های دو جداره از دو لایه شیشه سکوریت و یا لمینت تشکیل شده است و در بین شیشه ها گازی قرار دارد که باعث می شود پارتیش ها به عایق خوبی در برابر صوت و حرارت تبدیل شوند. شیشه های پارتیشن دو جداره را می توان شفاف ، مات و یا طرحدار انتخاب کرد ولی اغلب جهت داشتن دید کافی شفاف انتخاب می کنند و به جهت فضایی که در بین دو لایه شیشه وجود دارد از کرکره استفاده می کنند . بدین ترتیب در مواقع لزوم که نیاز به خصوصی کردن موقت فضا می باشد می توان کرکره ها را پایین کشید و بعد از مدت مخصوص دوباره به حالت اولیه بازگرداند .پارتیشن شیشه های دو جداره هم به صورت فریم دار و هم به صورت فریم لس قابل اجرا می باشد.

قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره نیز همانند پارتیشن اداری به میزان مساحتی که قرار است پارتیشن در آنجا نصب شود بستگی دارد. رنگ و ضخامت شیشه ، نوع شیشه ، رنگی یا شفاف بودن، طرحدار و یا ساده بودن شیشه و نوع یراق آلات استفاده شدن در ساخت پارتیشن همگی عواملی هسند که در تعیین قیمت پارتیشن دوجداره موثر خواهند بود

پارتیشن شیشه ای دو جداره کرکره دار

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس بدون قاب و فریم نمی باشد بلکه در ساخت این نوع پارتیشن از حداقل فریم در سقف و کف استفاده می شود ، در این پارتیشن به دلیل اینکه دید کافی برای کاربر فراهم شود از ستون های عمودی استفاده نمی شود و پنل های شیشه ای را با چسب های سیلیکونی کنار هم نگه می دارند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس نسبت به نوع فریم دار فضای کمتری را اشغال می کنند واین مزیت می تواند برای فضاهایی که با کمبود جا مواجه هستند کارایی زیادی داشته باشد. پارتیشن های شیشه ای بدون قاب را می توان بدون چارچوب درب و یا همراه با چارچوب های چوبی طراحی کرد . مدرن ترین حالت پارتیشن های فریم لس همراه با درب شیشه ای لولایی می باشد .

فریم دور پارتیشن های بدون قاب بسیار نازک می باشد و جنس آن از آلومینیوم می باشد که باعث نگه داشتن شیشه ها درون قاب می شود.

قیمت پارتیشن فریم لس نیز همانند سایر مدل های پارتیشن در قدم اول به میزان متراژ محل نصب بستگی دارد ، نوع  و ضخامت شیشه ، رنگ شیشه ، شفاف و یا طرح دار بودن شیشه ، نوع یراق آلات ، اینکه پارتیشن دارای درب باشد یا نه همگی در تعیین قیمت نهایی موثر خواهد بود .بهترین روش در تعیین قیمت بازدید حضوری کارشناسان و اندازه گیری توسط تیم فنی می باشد.چرا که با حضور کارشناسان در محل پروژه بهترین نوع پارتیشن شیشه ای ، طبق بودجه و کارایی دیوارهای شیشه ای تعیین می گردد.

پارتیشن شیشه ای فریم دار

مزایای پارتیشن شیشه ای

ماندگاری بالایی دارند و خراب نمی شوند

به راحتی تمیز می شوند

برخی از انواع پارتیشن ها قابلیت جابه جایی دارند

نور را به خوبی از خود عبور می دهند و زمان زیادی از طول روز نیاز به روشن کردن لامپ ها نمی باشد

بسیار راحت و بدون هیچ تخریبی نصب می شوند

مدت زمان نصب پارتیشن ها کوتاه می باشد

فضا را بزرگ و دلباز می کنند

فضای مدرنی را به خصوص در ادارات و منازل به وجود می آورند

عایق مناسبی در برابر حرارت و صوت می باشند

قیمت مناسبی نسب به دیوارهای گچی دارند

دیوارهای شیشه ای از جنس سکوریت و لمینت می باشند و استحکام بسیار بالایی دارند

این دیوارهای شیشه ای نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند

پارتیشن شیشه ای ارزان

کلام آخر

پارتیشن های شیشه ای محیط های یکپارچه را به اتاق های شیشه ای تبدیل می کنند و این جداسازی به خصوص در اداره ها بسیار کاربردی می باشد چرا که بدین ترتیب هر کارمند می تواند یک فضای خصوصی داشته باشد در عین حالی که کارفرما با یک نظر می تواند به کار کل افراد نظارت داشته باشد.

شرکت درتیس یکی از معتبرترین شرکت های تولیدی در زمینه ی طراحی ، ساخت و تولید انواع سازه های شیشه ای از جمله پارتیشن شیشه ای ، نرده شیشه ای ، درب اتوماتیک شیشه ای ، سقف و کف شیشه ای و .. می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت doortis.ir  و مشاهده ی گالری از نمونه کارهای این شرکت در سراسر اسران دیدن فرمایید و در صورت رفع هرگونه ابهام ، ثبت سفارش و یا دریافت لیست قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.راه های ارتباطی با ما

34 30 11 44 021

562 572 1 0912

منبع : doortis.ir

" درتیس جلوه ی ظرافت ، شفافیت و درخشش است "