آموزش براش ها در پست پروداکشن فتوشاپ در معماری - سازه برتر



[caption id="attachment_9588" align="alignnone" width="500"]تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش براش ها در پست پروداکشن فتوشاپ در معماری[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش پست پروداکشن فتوشاپ همراه شما هستیم.

در حوزه شبیه سازی معماری ، علاوه بر نرم افزار سه بعدی ، عملیات پست پروداکشن نیز بسیار با اهمیت است و معمولا در نرم افزار فتوشاپ انجام می شود.

پست پروداکشن معماری دامنه گسترده ای دارد اما یکی از مهمترین بخش های آن استفاده از براش های فتوشاپ در پست پروداکشن می باشد.

براش ها کمک بسیاری به ما در پرزانته رندر نهایی می کنند ، بعنوان مثال می توانیم با استفاده از براش پرندگان ، دسته های پرندگان را در آسمان اضافه کنیم ، با استفاده از براش های مختلف ابر ، رعد و برق ، جلوه های نوری ، چمن ، برگ و ... به صحنه اضافه کنیم و حتی می توانیم براش های مورد نیاز را بسازیم.

در این آموزش در طول مدت 19 دقیقه نحوه ساخت و استفاده از براش های مختلف در پست پروداکشن معماری را بصورت کامل خواهیم آموخت.

برای دانلود آموزش در ادامه مطلب همراه باشید.

. . عنوان : آموزش براش ها در پست پروداکشن فتوشاپ در معماری + براش های آموزش فرمت: MP4 زبان : انگلیسی زمان : 18 دقیقه و 58 ثانیه کیفیت : ۱۹۲۰*۱۰۸۰ حجم فایل فشرده  : 67 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir Download . .

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.