دانلود جزوه روش های اجرایی ساختمان - سازه برتر



روش های اجرایی ساختمان , جزوه روش های اجرایی ساختمان , دانلود جزوه روش های اجرایی ساختمان

دانلود جزوه روش های اجرایی ساختمان

درس روش های اجرایی ساختمان یکی از دروس مهم در سرفصل آموزشی رشته مهندسی عمران به حساب می آید که اندکی دچار کم توجهی در تدریس این درس مهم است. جزوه روش های اجرایی ساختمان که در این بخش از سازه برتر برای دانلود قرار داده ایم ، در 68 صفحه به صورت کامل به تشریح عناوین مرتبط پرداخته است. این جزوه توسط مهندس محسن دريس زاده عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بوشهر تهیه شده است.

مصالح سنگی برای بتن:

مصالح سنگی بتن یا سنگدانه ها معمولا حدود 70 درصد از حجم بتن را تشکیل می دهند و بسیاری از ویژگی های فیزیکی ، شیمیایی و مکانیکی بتن به سنگدانه ها ارتباط دارد. از این رو نقش سنگدانه ها در بتن از نقطه نظر ویژگی ها ، طرح اختلاط و مسائل اقتصادی حائز اهمیت می باشد. سنگدانه ها ممکن است از منابع طبیعی به صورت رودخانه ای (گرد گوشه) یا خورد شده (تیز گوشه) یا مخلوطی از این دو نوع باشند. مصالح سنگی به دو دسته ریزدانه یا ماسه و درشت دانه یا شن گروه بندی می شوند. اندازه ریزدانه ها از صفر تا 4.76 میلیمتر و اندازه درشت دانه از 4.76 شروع شده و بسته به نوع بتن حداکثر درشتی دانه ها ممکن است 9.5 ، 12.7 ، 19.05 ، 38.1 ، 50.8 میلیمتر و یا بیشتر باشد. در سازه های حجیم مانند سدها ممکن است درشتی دانه ها تا 254 میلیمتر نیز برسد. مصالح سنگی بتن باید سخت ، تمیز ، با دوام ، عاری از پوسیدگی و فاقد لایه های ورم کننده یا منقبض شونده به هنگام مجاورت با هوا ، مواد شیمیایی مضر برای بتن و آرماتورها ، لایه های سست ، کلوخه های رسی و ذرات میکا باشد. مواد سنگی سست ، ورقه ورقه ، پهن و نازک یا دراز ، ناپایدار در برابر هوازدگی ، عوامل شیمیایی معین و واکنش زای قلیایی را نباید در بتن به مصرف رساند. جنس شن و ماسه باید از سنگ های سیلیسی ، سیلیکاتی یا آهکی سخت باشد.

.

فهرست: بتن و بتن ریزی ساخت بتن و اجرای بتن ریزی کارهای عمومی ساختمان ملات ها عملیات بنایی اندودکاری بندکشی کاشی کاری و سرامیک درزهای ساختمانی چاه ها دستورالعمل های حفاظتی و ایمنی ایمنی در کارگاه های بتن دستور العمل ها

.

عنوان: جزوه روش های اجرایی ساختمان فرمت: pdf حجم در حالت فشرده: 830 KB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

روش های اجرایی ساختمان , جزوه روش های اجرایی ساختمان , دانلود جزوه روش های اجرایی ساختمان

. دانلود مقاله مهندسی عمران

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3