بسته آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی - سازه برتر



[caption id="attachment_9314" align="alignnone" width="500"]تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max بسته آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی[/caption]

با توجه به اهمیت فراوان مبحث پست پروداکشن فتوشاپ در پروژه های شبیه سازی معماری و نبود یک آموزش کامل ، حرفه ای و البته فارسی زبان در میان آموزش های سطحی موجود در اینترنت ، سازه برتر تصمیم گرفت که برای اولین بار در سطح کشور ، اولین بسته جامع آموزش پست پروداکشن در فتوشاپ به زبان فارسی را در اختیار طراحان و علاقمندان قرار دهد.

محتویات این بسته آموزشی به گونه ای طبقه بندی شده است که علاقمندان را بصورت گام به گام از سطح مبتدی تا سطح بسیار پیشرفته همراهی کند؛ همچنین بخاطر گستردگی مباحث پرداخته شده و وجود ورکشاپ های حرفه ای بسیار در این بسته آموزشی ، پست پروداکشن فتوشاپ را یکبار برای همیشه و بصورت کاملا حرفه ای به طراحان خواهد آموخت.

برای مشاهده سرفصل ها،توضیحات تکمیلی و ویدئوی معرفی این بسته آموزشی در ادامه همراه ما باشید.

.

این بسته آموزشی شامل 5 بخش می باشد که به شرح زیر می باشند: بخش اول : آموزش کامل و اصولی فتوشاپ و ابزارهای مربوط به پست پروداکشن بخش دوم : آموزش کامل Render Element های VRay ،و کاربرد آنها در پست پروداکشن فتوشاپ بخش سوم : آموزش کامل پلاگین های مخصوص پست پروداکشن معماری در فتوشاپ و همچنین براش ها بخش چهارم : آموزش کامل Unwrap (بافت دهی و تکسچرینگ پیشرفته در تری دی مکس و فتوشاپ) بخش پنجم : ۱۲ ورکشاپ بسیار حرفه ای پست پروداکشن ، کاملا به زبان فارسی . همچنین این بسته آموزشی حاوی مجموعا ۶۵ عدد فیلم آموزشی و مدت زمان ۲۱ ساعت و کیفیت تصویری (۱۰۸۰*۱۹۲۰) FULL HD می باشد. . برای تهیه بسته آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی کلیک کنید. .

این بسته آموزشی توسط همکار عزیز مهندس سید عارف رضوی ، (مدرس نرم افزارهای معماری با سابقه 16 ساله) تهیه و تنظیم شده است.  بس

.

عنوان : ویدئوی معرفی بسته آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی

فرمت: MP4

زبان : فارسی

زمان : 10 دقیقه و 36 ثانیه

مدرس : آقای سید عارف رضوی

حجم فایل فشرده  : ۵۶ MB

منبع : سازه برتر

پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir

Download

.

.

برای تهیه بسته آموزش پست پروداکشن معماری کلیک کنید

.

_________________________________________________________________

مشاهده آنلاین:

توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.