دانلود فایل بتن مسلح به الياف ( مهندسی عمران ) - سازه برتر



بتن مسلح به الياف , دانلود فایل بتن مسلح به الياف , دانلود تحقیق بتن مسلح به الياف

دانلود فایل بتن مسلح به الياف ( مهندسی عمران )

در این مطلب از سازه برتر تحقیقی با عنوان بتن مسلح به الياف را که در فرمت word تهیه شده است را برای دانلود کاربران عزیز قرار داده ایم. بتن مسلح به الياف يک نوعي از بتن مسلح بوده که بر خلاف بتن مسلح معمولي که از آرماتور جهت مسلح کردن استفاده مي شود ، در اين نوع بتن از الياف استفاده مي گردد که از لحاظ توانايي تحمل نيروي کششي فوق العاده بوده و باعث افزايش بسيار زياد مقاومت کششي و مقاومت خمشي بتن می گردد. توپ بتني مسلح به الياف (توپ بولينگ) يک مدل بسيار قوي از بتن مسلح به الياف است که با توجه به ويژگی های خاص آن و توانمندي بالاي آن طراحي و مدل سازي شده است. کاربرد بتن مسلح به الياف:

بتن اليافي در محل هايي که احتياج به بتن مسلح بوده ولي امکان آرماتوربندي به لحاظ نبودن دسترسي نمي باشد مي توان به راحتي از بتن اليافي استفاه نمود و بتن را با الياف مسلح کرده تا به کاربري لازم رسيد. از مزاياي بتن اليافي جلوگيري از گسيختگي و جدايي بتن در برابر نيروهاي لرزه اي و نيروهاي ضربه اي است ، بدين لحاظ مي توان از بتن اليافي در سازه هاي ضد انفجار و استراتژيک استفاده نمود.

.

آرامتوربندی:

آرماتوربندی از حساسترین و با دقت ترين قسمتهای ساختمانی بتنی مي باشد. از لحاظ اینکه کلیه نیروهای کششی در ساختمان بوسیله ميلگردها تحمل می شود باید در اجرای آرماتوربندی ساختمان های بتنی نهایت دقت به عمل آيد . براي تعیین قطر و تعداد ميلگردهاي هر قطعه بتنی دو منبع تعیین کننده وجود دارد اول محاسبه ، دوم آیین نامه. در مورد اول مهندس محاسب با توجه به مشخصات قطعه بتنی قطر ميلگرد را تعیین نموده و در نقشه های مربوط مشخص می نماید.

.

عنوان: بتن مسلح به الياف فرمت: doc حجم در حالت فشرده: 22 KB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

بتن مسلح به الياف , دانلود فایل بتن مسلح به الياف , دانلود تحقیق بتن مسلح به الياف

. دانلود مقاله مهندسی عمران

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3