دانلود گزارش کار آزمایشگاه تکنولوژی بتن - سازه برتر



گزارش کار آزمایشگاه تکنولوژی بتن , دانلود گزارش کار آزمایشگاه بتن , دانلود گزارش کار آزمایشگاه تکنولوژی بتن

دانلود گزارش کار آزمایشگاه تکنولوژی بتن

با یک گزارش کار آزمایشگاه تکنولوژی بتن که شامل 31 صفحه می باشد در خدمت کاربران عزیز هستیم ، این گزارش کار با فرمت doc برای دانلود قرار داده شده که در ادامه می توانید آن را از سازه برتر دریافت کنید. هدف از انجام این آزمایش بدست آوردن طرح اختلاط برای ساختن یک بتن مقاوم هست که در انجام این آزمایش ابتدا وزن مخصوص ظاهری غیر متراکم ، متراکم و وزن مخصوص واقعی را برای شن  و ماسه تعیین کردیم. سپس نسبت دانه بندی شن و ماسه را هم به کمک الک‌ها بدست آوردیم بعد ضریب نرمی را بدست آوردیم و سپس بزرگترین دانه شن را هم بدست آوردیم و در نهایت با اطلاعات بدست آمده طرح اختلاط را برای f_c مورد نظر بدست آوردیم که شرح آزمایش بصورت کامل در ادامه آمده است.

این گزارش کار شامل آزمایش های تعیین وزن مخصوص ظاهری غیر متراکم (ماسه) ، تعیین وزن مخصوص ظاهری متراکم (ماسه) ، تعیین وزن مخصوص واقعی (ماسه) ، تعیین وزن مخصوص ظاهری غیر متراکم (شن) ، تعیین وزن مخصوص ظاهری متراکم (شن) ، تعیین وزن مخصوص واقعی (شن) ، تعیین دانه بندی (ماسه) ، تعیین دانه بندی (شن) ، تعیین طرح اختلاط با مقاومت فشاری مشخصه و تعیین اسلامپ بتن می باشد.

.

عنوان: گزارش کار آزمایشگاه تکنولوژی بتن فرمت: doc حجم در حالت فشرده: 4 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

گزارش کار آزمایشگاه تکنولوژی بتن , دانلود گزارش کار آزمایشگاه بتن , دانلود گزارش کار آزمایشگاه تکنولوژی بتن

.

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3