مجموعه 40 عدد شیت بندی معماری با فتوشاپ - سازه برتر

مجموعه 40 عدد شیت بندی معماری با فتوشاپ

  • شناسه : 8904


[caption id="attachment_8905" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , معماری , آموزش تری دی مکس , آموزش فارسی تری دی مکس مجموعه 40 عدد شیت بندی معماری با فتوشاپ[/caption] در این قسمت از سازه برتر با یک مجموعه دیگر از سری شیت بندی های معماری در فتوشاپ همراه با شما علاقمندان و دانشجویان عزیز هستیم. این مجموعه حاوی 40 عدد پوستر معماری است که بصورت حرفه ای با نرم افزار فتوشاپ طراحی شده اند. قاعدتا دیدن طرح های مختلف و تکنیک های شیت بندی، در طراحی هر چه بهتر یک پوستر معماری کمک خوبی به طراح خواهد کرد. برای دانلود این مجموعه در ادامه با ما همراه باشید. . عنوان : مجموعه 40 عدد شیت بندی معماری با فتوشاپ فرمت: JPG حجم فایل فشرده  : 26 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download . . برای دسترسی به مجموعه های دیگر شیت بندی در فتوشاپ کلیک کنید . .

پکیج اختصاصی آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ



  1. solmaz

    باسلام وخسته نباشین وافعا سایت عالی وپرمحتوایی دارین قصدخرید چندتا سی دی آموزشی ازسایت رو دارم به زودی انشالا میشه یه آموزش هم برا پوسترسازی بذارین؟ درحدهمین عکسایی که گذاشتین ممنون موفق باشین

    1. علی غفوری تبار

      با سلام و تشکر از لطف شما. فعلا ساخت پکیج جامع آموزش پست پروداکشن فتوشاپ به زبان فارسی را به پایان رسانده ایم و اگر فرصتی باشد یک آموزش پروژه محور در رابطه با طراحی پوستر معماری و شیت بندی نیز آماده خواهیم کرد.