مجموعه 35 عدد شیت بندی معماری با فتوشاپ - سازه برتر

مجموعه 35 عدد شیت بندی معماری با فتوشاپ

  • شناسه : 8826


[caption id="attachment_8827" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , معماری , آموزش تری دی مکس , آموزش فارسی تری دی مکس مجموعه 35 عدد شیت بندی معماری با فتوشاپ[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک مجموعه حرفه ای از نمونه شیت بندی معماری در فتوشاپ با شما هستیم.

این مجموعه شامل 35 نمونه حرفه ای شیت بندی معماری می باشند که توسط فتوشاپ طراحی شده اند. معمولا دانشجویان در همه دانشگاه ها، برای دروس طراحی معماری که جزو دروس اصلی و عملی می باشد، پروژه های خود را بصورت شیت بندی و اصطلاحا پوستر معماری ارائه می کنند.

شیت و یا پوستر معماری اصولا شامل تمامی اطلاعات پروژه از ایده تا اجرا می باشد. در سال های گذشته شیت بندی اکثرا توسط طراحی دستی ساخته و پرزانته می شد اما اکنون با گسترش روز افزون استفاده از نرم افزارها در رشته های معماری و مهندسی، بیشتر افراد ترجیح می دهند که با نرم افزارهایی همچون فتوشاپ، پوسترهای خود را طراحی کنند.

اصولا شیت بندی در فتوشاپ احتیاج به آموزش خاصی ندارد و تنها لازمه یک شیت بندی حرفه ای، تسلط به نرم افزار فتوشاپ و ایده و خلاقیت قوی است.

امید بر آن است که این نمونه های حرفه ای شیت بندی، در طراحی پوسترهای شخصی، منبع مفیدی برای ایده برداری باشند.

برای دانلود این مجموعه در ادامه با ما همراه باشید.

  . عنوان : مجموعه 35 عدد شیت بندی معماری با فتوشاپ فرمت: JPG حجم فایل فشرده  : 12 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download . .

برای دسترسی به مجموعه های دیگر شیت بندی در فتوشاپ کلیک کنید

. .

پکیج اختصاصی آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ