پروژه جرثقیل و انواع آن ( ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ) - سازه برتر



جرثقیل و انواع آن , پروژه جرثقیل و انواع آن , دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن

پروژه جرثقیل و انواع آن ( ماشین آلات ساختمانی و راهسازی )

در این مطلب از سازه برتر پروژه جرثقیل و انواع آن که در یک فایل 62 صفحه ای با فرمت pdf برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی آماده شده را برای دانلود قرار داده ایم. در تمام فعاليت هاي ساختماني ، صنعتي و تجارتي به غير از نيروي بازوي كارگر براي جابه جايي مواد با مقاياس وسيع از بالابرها و جرثقيل ها استفاده مي شود . براي اين منظور وسائل بي شماري مورد استفاده قرار مي گيرد . ولي ما در اينجا جرثقيل ها را مورد بررسي قرار مي دهيم. شناسايي اين ماشينها در انتخاب آن به منظور اجراي كار به خصوصي به ما كمك مي كند تا بتوان با حداقل هزينه و صرف وقت كار مورد نظر خود را انجام داد. به طور كلي جرثقيل وسيله اي است كه قابليت حركت بار را همراه با محدوديت چه و به صورت افقي وچه به صورت عمودي دارد و در كل تشكيل شده از بوم (تير شبك يا غير شبك)، ارابه و يك قلاب كه كار آن بلند كردن اجسام و حركت آنها به وسيله حركت ارابه به وسيله حركت بوم است.

فهرست: مقدمه جرثقيلها انواع مختلف جرثقيلها 1-1: جرثقيلهاي سقفي زنجيري(جرثقيلهاي آويز) 2-1: جرثقيلهاي سقفي در دو نوع تك پل و دو پل 3-1: جرثقيلهاي دروازه اي تك پل و دو پل 4-1: جرثقيلهاي نيم دروازه اي (طره اي) تك پل و دو پل 1-2 جرثقيلهاي كاميوني نصب بر روي كاميون 2-2: جرثقيلهاي خودرونده(خودرو) 3-2: جرثقيل هاي چرخ زنجيري 4-2: تاور كران ها (جرثقيلهاي برجي) نصب و راه اندازي تاور كران 1-3: جرثقيل خاي دريايي يا اسكله اي (ثابت) wharf crane جـرثقيلهــا CRANES جرثقيلها جرثقيلهاي برجي TOWER CRANES جرثقيلهاي برجي ثابت مستقل جرثقيل برجي تلسكوپي جرثقيلهاي برجي مهار شده ثابت جرثقيلهاي بالارونده جرثقيل دروازه اي جرثقيل سقفي كابلهاي سيمي ( طنابها ) برپايي جرثقيلها جرثقیل دریایی هند بوک طراحی لیست قیمت منابع

.

برای دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن در فرمت word اینجا کلیک کنید.

.

عنوان: جرثقیل و انواع آن فرمت: doc حجم در حالت فشرده: 3.4 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

جرثقیل و انواع آن , پروژه جرثقیل و انواع آن , دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن

. برای دانلود سایر پروژه های ماشین آلات ساختمانی و راهسازی اینجا کلیک کنید. .

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3


  1. sajjad

    با سلام و خسته نباشد سایت بسیار خوبی دارین به شما تبریک میگم