دانلود مجله طراحی و دکوراسیون داخلی IKEA سال 2015 - سازه برتر



طراحی و دکوراسیون داخلی , مجله طراحی و دکوراسیون داخلی IKEA , دانلود مجله طراحی و دکوراسیون داخلی IKEA

دانلود مجله طراحی و دکوراسیون داخلی IKEA سال 2015

در این بخش از سازه برتر مجله طراحی و دکوراسیون داخلی IKEA سال 2015 را برای دانلود قرار داده ایم. نکته ای که در این شماره مجله IKEA متوجه می شوید این است که امسال بیش تر تمرکز IKEA بر روی طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب و سرویس بهداشتی است. در واقع با نگاه کردن به مجله می بینید که اول به دکوراسیون و طراحی مبلمان اتاق خواب و سرویس بهداشتی پرداخته شده و بعد از آن ها به دکوراسیون نشیمن و سالن غذاخوری اشاره شده چون این کمپانی سوئدی اعتقاد دارد که فضاهایی مانند اتاق خواب و سرویس بهداشتی فضاهایی هستند که روز ما از آنجا شروع می شود و به پایان می رسد.

در اتاق خواب ها وجود قفسه و کمد کافی همیشه یکی از مسائل مهم بوده است. علاوه بر اینکه برای اتاق خواب باید سرویس خواب مناسب طراحی کرد، باید با توجه به این که این اتاق مخصوص بزرگسالان و یا کودکان است کمد ها را نیز طراحی کرد. بزرگسالان به قفسه هایی احتیاج دارند که کودکان به آن ها دسترسی نداشته باشند و در عوض کمد های کودکان باید به راحتی قابل دسترسی باشند. IKEA با توجه به فضای کلی اتاق خواب حتی رو تختی های مخصوصی طراحی می کند که متناسب با هویت و شخصیت افراد می باشد. فضای سرویس بهداشتی ها معمولا مخصوص استفاده یک شخص طراحی و ساخته می شود چون به ندرت پیش می آید که هم زمان دو نفر در این فضا قرار گیرند. با این حال افراد احتیاج دارند که در این فضا راحت باشند، جا و قفسه و کمد های کافی برای وسایل خود داشته باشند. IKEA در رابطه با این مسئله طراحی های خوبی ارئه داده و بیش ترین استفاده را از کوچکترین فضاها کرده است. همچنین طراحی های شرکت سوئدی IKEA برای مبلمان نشیمن همیشه طراحی هایی راحت، پر کاربرد و رنگارنگ است.

.

عنوان: مجله طراحی و دکوراسیون داخلی IKEA سال 2015 فرمت: pdf حجم فایل فشرده: 16.2 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

طراحی و دکوراسیون داخلی , مجله طراحی و دکوراسیون داخلی IKEA , دانلود مجله طراحی و دکوراسیون داخلی IKEA

.

منبع: آرل

.

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید.


  1. بست کمربندی

    دوست عزیز ترجمه این مجلات هم هست ؟ممنون از سایت خوبتون