دانلود پروژه معرفی بولدوزر ( ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ) - سازه برتر



معرفی بولدوزر , پروژه معرفی بولدوزر , دانلود پروژه معرفی بولدوزر

دانلود پروژه معرفی بولدوزر ( ماشین آلات ساختمانی و راهسازی )

در این بخش از سازه برتر همراه شما کاربران عزیز هستیم با پروژه معرفی بولدوزر. بولدوزر یکی از ماشین آلات ساختمانی و عمرانی می باشد که نحوه حرکت آن بصورت خزیدن به‌ وسیله چرخهای زنجیری می باشد. این ماشین دارای تیغه فولادی در جلو می باشد که توانایی جابجایی حجم های گسترده‌ای از خاک، شن و ماسه و نخاله و ... را در حین کار دارد. واژه بولدوزر بعضی مواقع برای نامیدن هرگونه ماشین آلات سنگین مهندسی نیز استفاده می شود. اولین بولدوزرها از روی تراکتورهای مزرعه الگوبرداری شدند که برای شخم ‌زدن استفاده می شدند.

در سال 1392 میلادی، یک کشاورز جوان به نام  و یک نقشه کش به نام ، اولین طرح را برای بولدوزر ساختند. یک نسخه از آن طرح در پارک مورووی، کانزاس جاییکه آن دو اولین بولدوزر را ساختند در معرض نمایش عموم می‌باشد. در دهه ۱۹۲۰ میلادی، استفاده از ماشین‌های چرخ زنجیری بویژه کاترپیلار برای حفر کانال، بالابردن زمین بمنظور ساخت سد و سایر کارهای مرتبط با زمین معمول شد. این ماشین ها به قطعه‌ای فولادی در جلو که بعدها تیغه نامیده شد مجهز شدند. تیغه ها بمنظور استفاده های گوناگون در انواع مختلفی طراحی و ارائه شدند. در مدلهای اولیه کاربر ماشین در بالای ماشین و بدون کابین می نشست. در طول سالها، بولدوزرها برای پاسخگویی به عملیات زمینی بسیار بزرگ و حجیم بزرگتر و قدرتمندتر شدند. کارخانه‌هایی نظیر کاترپیلار، کوماتسو، فیات آلیس، جان دییر، کِیس، لیبر، تِرکس و جی سی بی شروع به ساختن ماشین آلات سنگین عمرانی و ساختمانی نظیر بولدوزر کردند. مهمترین پیشرفت، قوی تر شدن موتورها، قابلیت اطمینان بیشتر حرکتی، زیربندی بهتر، نصب کابین، سیستم هیدرولیک (در مدلهای اولیه از کابل استفاده می شده است)، بازوها و قابلیت جابجایی و هدایت بیشتر و آسان تر آنها و تیغه ها می باشد. بعنوان یک انتخاب می توان بولدوزر را به ریپر عقب به منظور خردکردن سنگ و نرم کردن مسیر مجهز نمود. جدیدترین فناوری نصب شده برروی بولدوزرها در سالهای اخیر سیستم جی پی اس (GPS) می باشد.

.

عنوان: معرفی بولدوزر فرمت: doc حجم در حالت فشرده: 384 KB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

معرفی بولدوزر , پروژه معرفی بولدوزر , دانلود پروژه معرفی بولدوزر

.

برای دانلود سایر پروژه های ماشین آلات ساختمانی و راهسازی اینجا کلیک کنید. .

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3