آموزش فارسی طراحی داخلی در 3DsMax _ قسمت 1 - سازه برتر



[caption id="attachment_8392" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , معماری , آموزش تری دی مکس , آموزش فارسی تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , فیلم آموزش تری دی مکس , فیلم تری دی مکس به زبان فارسی , آموزش ویری , ویری , آموزش فارسی ویری آموزش فارسی طراحی داخلی در 3DsMax _ قسمت 1[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش حرفه ای و جذاب از طراحی داخلی در تری دی مکس به زبان فارسی همراه با شما هستیم.

در این آموزش که توسط دوست عزیز ، آقای مرتضی یادگاری ساخته شده است، در طول مدت 2 ساعت و در قالب 4 بخش، طراحی داخلی یک اتاق خواب زیبا را از ابتدا تا انتها در نرم افزارهای تری دی مکس ، مارولوس دیزاینر و فتوشاپ انجام خواهیم داد.

تری دی مکس و پلاگین Vray برای مدلسازی صحنه ، متریال دهی ، نورپردازی و رندرینگ ؛ نرم افزار مارولوس دیزاینر ( Marvelous Designer ) برای شبیه سازی تختخواب ، ملحفه و بالش ها و همچنین فتوشاپ نیز برای پست پروداکشن مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در این آموزش که بخش اول می باشند در طول 39 دقیقه به مدلسازی کامل صحنه در نرم افزار های تری دی مکس و مارولوس دیزاینر خواهیم پرداخت.

از ویژگیهای منحصر بفرد این آموزش شبیه سازی موضوعات پارچه ای در نرم افزار قدرتمند Marvelous Designer است که در این زمینه بسیار محبوب و مورد استفاده پروژه های حرفه ای معماری می باشد.

برای دانلود این آموزش در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

. برای مشاهده رندر نهایی با کیفیت بالا کلیک کنید . عنوان : آموزش فارسی طراحی داخلی در 3DsMax _ قسمت 1 فرمت: MP4 زبان : فارسی زمان : 32 دقیقه مدرس : آقای مرتضی یادگاری حجم فایل فشرده  : 117 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR (little) دانلود آموزش فارسی طراحی داخلی در 3DsMax _ قسمت 1 . . برای ورود به صفحه آموزش فارسی طراحی داخلی در ۳DsMax _ قسمت ۲ کلیک کنید برای ورود به صفحه آموزش فارسی طراحی داخلی در ۳DsMax _ قسمت ۳ کلیک کنید برای ورود به صفحه آموزش فارسی طراحی داخلی در ۳DsMax _ قسمت 4 کلیک کنید .

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی در 3DsMax به زبان فارسی

.

ورکشاپ طراحی نمای مدرن در 3Dsmax به زبان فارسی

.

پکیج اختصاصی آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.


  1. omid

    سلام...........سایت شما از بهترین سایت های است که تا به حال من دیدم.........با فیلم های آمورشی شما 3d من خیلی بهتر شده.......من یکی از طرفداران سایت شما هسنم.......

    1. علی غفوری تبار

      با سلام و تشکر از لطف شما. سعی ما بر اینست که بتوانیم آموزش های حرفه ای و با کیفیت را در اختیار علاقمندان قرار دهیم و سهم کوچکی در پیشرفت شما عزیزان داشته باشیم.

  2. مهتاب

    با سلام و تشکر فراوان از این همه لطف و توجه فراوان شما در ارائه این آموزش های عالی واقعا متشکرم.

    1. علی غفوری تبار

      با سلام. ما نیز از شما بخاطر لطف و حمایت تان متشکریم.

  3. پرهام

    با سلام و عرض خسته نباشید بسیار متشکرم بابت ویدیو های آموزشی موفق باشید

  4. سارا

    چقدر خوبیییین شما