آموزش راندو و پرزانته برش معماری در فتوشاپ - سازه برتر



[caption id="attachment_8362" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , آموزش پست پروداکشن , پست پروداکشن , آموزش رایگان پست پروداکشن آموزش راندو و پرزانته برش در فتوشاپ[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش کاربردی دیگر از مبحث راندو و پرزانته نقشه های معماری در فتوشاپ همراه با شما هستیم.

در آموزش قبل، نحوه راندوی پلان معماری را فرا گرفتیم، حال در این آموزش با نحوه راندو و پرزانته برش و نماهای معماری در نرم افزار فتوشاپ آشنا خواهیم شد و یک تمرین را از ابتدا تا انتها انجام خواهیم داد.

در این آموزش در طول 19 دقیقه، یک برش اتوکدی را وارد فتوشاپ کرده و به راندوی آن خواهیم پرداخت و نتیجه نهایی کاملا حرفه ای و متفاوت از طرح اولیه خواهد بود؛ افزودن آسمان، درخت ، پرسوناژ ، بافت دیوارها ، جلوه های نوری و ... موضوعاتی هستند که در این آموزش فرا خواهیم گرفت.

برای دانلود این آموزش در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

. عنوان : آموزش راندو و پرزانته برش معماری در فتوشاپ فرمت: Mp4 حجم فایل فشرده  : 70 MB مدت زمان آموزش : 18 دقیقه و 58 ثانیه منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR (little) دانلود آموزش راندو و پرزانته برش معماری در فتوشاپ .

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.