ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی - سازه برتر



ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی

ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی

در این مطلب از سازه برتر با عکس هایی از ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی همراه شما هستیم. مشاهده ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی ، این امکان را برای ما فراهم می آورد تا با نگاه دقیق تری به ایده های بومی بنگریم. حتما شما نیز تا به حال با تماشای نمای خارجی ساختمان های ایرانی در محل زندگی و یا مسیرهای رفت آمد خود به ارزیابی نمای ساختمان های مختلف پرداخته اید و طراحی ها و ایده های به کار رفته در آن ها ذهن شما را به خود مشغول کرده است.  در این مطلب ما نیز قصد داریم با نشان دادن چند نمای ساختمان ایرانی که دارای طراحی های زیبا و بومی می باشند به شما در این زمینه کمک کنیم.

طراحی بومی نمای ساختمان ایرانی:

همانطور که می دانید هزینه کردن برای طراحی نمای ساختمان ، بهترین سرمایه گذاری در ساخت و ساز ساختمان است زیرا طراحی یک نمای جذاب و زیبا می تواند ارزش هر ساختمانی را تا حد چشمگیری افزایش دهد. از آنجا که طراحی و اجرای نمای ساختمان های مدرن اروپایی بسیار هزینه بر است و بسیاری از آن ها با شرایط اقلیمی و مصالح پر کاربرد در ایران همخوانی ندارد بهتر است برای الگو برداری نمای ساختمان از عکس ها و ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی الگوبرداری کنیم. در طراحی نمای ساختمان های ایرانی نیز تفاوت در هزینه و موقعیت های جغرافیایی وجود دارد اما کاملا واضح است به راحتی می توان از ایده ها و طرح های نمای ساختمان ایرانی الگوبرداری  کرد تا به موفقیت نزدیک تر شد. در ادامه چند عکس نمای ساختمان ایرانی را با هم بررسی می نماییم.

ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی ایده های طراحی نمای ساختمان ایرانی , نمای ساختمان , نمای ساختمان ایرانی

.

مجموعه تصاویر نمای ساختمان

آلبوم تصاویر معماری خارجی ساختمان

مجموعه تصاویر آلبوم نمای ساختمانی از کارهای اجرا شده و طراحی شده در سطح جهان گردآوری شده است. این مجموعه شامل بیش از ۶۳۰۰ تصویر از تصاویر نمای مسکونی , آپارتمانی , تجاری و اداری ، ویلایی ، خانه های کوهستانی ، خانه های جنگلی ، نمای شیشه ای ، نمای کامپوزیت ، نمای سنگ ، نماهای آلومینیومـی ، برج و همچنین نمای مراکز عمومی است. تمامی تصاویر با کیفیت بالا هستند. این مجموعه کمک بسیار بزرگی به طراحان و افرادی است که می خواهند جدیدترین طرح های نمای خارجی را در اختیار داشته باشند و از ایده های بروز آن استفاده کنند و به راحتی با استفاده از این بانک تصاویر نما نمای ساختمان خود را انتخاب و اجر نمایند.

برای دریافت مجموعه تصاویر نمای ساختمان کلیک کنید.


  1. milad

    افتضاح تر از این نماها هم داریم؟ از سایت شما بعید بود.

    1. محمد غفوری تبار

      سلام توی توضیحات مطلب گفته شده که این نماها در ایران هست و مربوط به نماهایی هست که در اون از مصالح پرکاربرد در ایران استفاده شده. خوشحال میشیم شما هم از نماهای زیبای ساختمانهای اطرافتون عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید.