دانلود پاورپوینت آشنایی با فینیشر ( ماشین آلات ساختمانی ) - سازه برتر



فینیشر , آشنایی با فینیشر , پاورپوینت آشنایی با فینیشر , دانلود پاورپوینت آشنایی با فینیشر

دانلود پاورپوینت آشنایی با فینیشر ( ماشین آلات ساختمانی )

پاورپوینت آشنایی با فینیشر یکی دیگر از مجموعه پروژه های ماشین آلات ساختمانی می باشد که در سازه برتر برای دانلود کاربران عزیز قرار گرفته است. پخش آسفالت از مهمترین مراحل اجرای روکش آسفالت می باشد. وظیفه اصلی فینیشر پخش آسفالت گرم بر روی سطح راه در عرض و ضخامت و شیب معلوم و از پیش تعیین شده و در نهایت ایجاد یک سطح یکپارچه می باشد. با پیشرفت علوم و لزوم افزایش کیفیت اجرایی و سرعت عملیات عمرانی استفاده از ماشین هایی با کارایی بالا ضروری به نظر می رسد. در این راستا با یاد آوری چند نکته به طور خلاصه با فینیشر و فرایند به کارگیری و استفاده از آن  آشنا می شویم. فرایند حمل آسفالت از کارگاه مرکزی از اهمیت زیادی برخردار است و باید سعی شود که آسفالت بدون تاخیر و با حداقل تغییر در خواص مخلوط حمل شود و همچنین از جداشدگی آسفالت در طول این فرایند جلوگیری شود. باید سطح جاده پیش از پخش آسفالت آماده سازی شود و نیز شرایط آب و هوایی مساعد باشد.

مشخصات فنی فینیشر: قدرت و ظرفیت: در فنیشرها معمولا مشخصات فنی زیر مهم بوده و در انتخاب و یا خرید آنها مد نظر قرار می گیرند. قدرت فینیشر: قدرت فنشیرها متفاوت می باشد و به صورت تقریبی فنیشرها در قدرت حدود 45 الی 180 اسب بخار موجود می باشند. سرعت ماشین: سرعت کاری فنیشرها از 0 تا 30 متر بر دقیقه و سرعت سفر آنها در حدود 5 تا 16 کیلومتر بر ساعت می باشد. ظرفیت دستگاه: ظرفیت دستگاه بیانگر مقدار آسفالتی است که دستگاه قادر به فرش آن در یک ساعت می باشد . برخی از ظرفیت های رایج فنیشرهای تولیدی 150 ، 200 ، 400 و 800 تن بر ساعت می باشد. عرض کار (عرض اتو): عرض کار با توجه به نوع فنیشر به طور معمول در حدود 5.2 تا 9 متر قابل اجرا است. با این حال فنیشر هایی هم وجود دارند که قادر به پخش آسفالت تا عرض 18 متر و حتی بیشتر می باشند. ضخامت آسفالت پخش شده: ضخامت آسفالت پخش شده قابل تنظیم بوده و برخی فنیشرها قادر به پخش آسفالت بیش از 30 میلیمتر می باشند. ابعاد دستگاه: ابعاد فنیشرها با توجه به انواع آنها متغیر می باشد.

.

عنوان: آشنایی با فینیشر فرمت: پاورپوینت حجم فایل فشرده: 1.32 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

فینیشر , آشنایی با فینیشر , پاورپوینت آشنایی با فینیشر , دانلود پاورپوینت آشنایی با فینیشر

.

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3


  1. shayan

    سلام مهندس ممنون از زحماتتون.. اگه موضوعاتی همچون شناخت مصلالح نوین در ساختمان رو هم بگذارین و معرفی کنین خیلیه عالی میشه ..همچنین روش اجرایی مصالحی چون کناف وهرچی که جدید میتونه ذباشه سپاس بیکران