آموزش طراحی داخلی در 3DsMax به زبان فارسی _ 2 - سازه برتر



[caption id="attachment_8042" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , معماری , آموزش تری دی مکس , آموزش فارسی تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , فیلم آموزش تری دی مکس , فیلم تری دی مکس به زبان فارسی , آموزش ویری , ویری , آموزش فارسی ویری آموزش طراحی داخلی در 3DsMax به زبان فارسی _ 2[/caption]

در این بخش از سازه برتر با قسمت دوم از " آموزش طراحی داخلی یک کتابخانه در تری دی مکس و وی ری به زبان فارسی "، همراه با علاقمندان هستیم.

در قسمت اول مدلسازی صحنه را به پایان رساندیم، و در این قسمت نیز در طول 17 دقیقه و 35 ثانیه، صحنه را بصورت کلی نورپردازی می کنیم، دوربین Vray را به صحنه اضافه می کنیم، تنظیمات رندر تست را اعمال می کنیم و نیز به ساخت متریال و تکسچرینگ صحنه می پردازیم.

همچنین ضمن آموزش با نکات و تکنیک های بسیار مهمی در این زمینه ها آشنا خواهیم شد که حاصل سالها تجربه مدرس می باشند و در هر چه بهتر شدن نتیجه نهایی، ما را یاری خواهند کرد.

برای دانلود این آموزش حرفه ای در ادامه با ما همراه باشید.

. . عنوان : آموزش طراحی داخلی در 3DsMax به زبان فارسی _ 2 فرمت: MP4 حجم فایل فشرده  : 70 MB مدت زمان آموزش : 17 دقیقه و 35 ثانیه مدرس : آقای سید عارف رضوی منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir SAZE20.IR   آموزش طراحی داخلی در ۳DsMax به زبان فارسی _ 1 آموزش طراحی داخلی در ۳DsMax به زبان فارسی _ ۳ آموزش طراحی داخلی در ۳DsMax به زبان فارسی _ ۴ آموزش طراحی داخلی در ۳DsMax به زبان فارسی _ ۵ . .

برای تهیه آموزش بصورت کامل  کلیک کنید

.

آموزش های حرفه ای تری دی مکس ، Vray و پست پروداکشن

. تری دی مکس , معماری , آموزش تری دی مکس , آموزش فارسی تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , فیلم آموزش تری دی مکس , فیلم تری دی مکس به زبان فارسی , آموزش ویری , ویری , آموزش فارسی ویری _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.


  1. behzad

    منظورم اینه که چه کلید میانبری رو میزنه که اون دایره زرد رنگ میاد؟

  2. behzad

    سلام قسمت بعدی رو کی میزارید؟؟؟

    1. علی غفوری تبار

      با سلام. قسمت 3 امروز ساعت 17 منتشر خواهد شد.

  3. الیناز

    سلام قسمت اول این ویدیو رو چرا نزاشتین!!!!! معمولا زیرش بقیه قسمت هارو هم میزارین اما این نداره!!!!!