دانلود پروژه انواع سقف ها ( آیین نامه های ساختمانی ) - سازه برتر



انواع سقف ها , پروژه انواع سقف ها , دانلود پروژه انواع سقف ها

دانلود پروژه انواع سقف ها ( آیین نامه های ساختمانی )

پروژه انواع سقف ها توسط آقای جواد محمدی ویسرودی در 36 صفحه در قالب یک فایل word آماده شده که در ادامه می توانید آن را از سازه برتر دانلود نمایید. این پروژه برای درس آیین نامه های ساختمانی تهیه شده است. دیوارها می توانند هر فضایی را محصور نمایند ، اما سقف هر فضایی را امن می نماید . سقف ها به فضا آسایش می بخشند و آنها را از هجوم عوامل طبیعی مانند آفتاب و برف و باران حفظ می نمایند . به کمک سقف ها همانطور که در یک قفسه کتابخانه دیده می شود می توانیم ساختمان را به طبقات متعدد تقسیم نماییم در حقیقت ، دیوارها محیط اطراف خود را در جهت افقی تقسیم می کنند و سقف ها محیط را در جهت قائم تقسیم می نمایند.

.

مهم ترین ویژگی های یک سقف را می توان به ترتیب زیر برشمرد:

مقاومت و پایداری آن در برابر نیروهای وزن خود و بارهایی که قرار است سقف تحمل نماید که عمده ترین آن در بام بار برف می باشد. مقاومت در برابر آب و هوا : سقف باید به وسیله مصالح عایق مانع از عبور رطوبت به داخل فضا شود . دوام قطعات و اجزای مختلف تشکیل دهنده سقف در برابر فرسودگی. همچنین مقاومت در برابر گرما و سرما و آتش سوزی از جمله ویژگی های یک سقف مناسب است.

.

.

انواع سقف های مورد استفاده در صنعت ساختمان

از زمان های گذشته تا کنون سقف یکی از ابزارهای پوششی برای جلوگیری از ورود نور، باد، باران و برف به داخل خانه بوده است. علاوه بر این موارد از سقف برای یکپارچه سازی و هماهنگی بین ستون ها و تیرها استفاده می شود که مقاومت سازه را افزایش می دهد. اما در مناطق گوناگون با توجه به شرایط آب و هوایی از انواع سقف ها استفاده می شود که هر یک مزایای خود را نسبت به سایر موارد دارد.

مشاهده مطلب انواع سقف در صنعت ساختمان

.

.

فهرست:

آشنایی با سقف ها و عملکرد آنها انواع سقف های بتنی سقف تیرچه و بلوک کاربرد تیرچه و بلوک در ساختمان جدول ارتفاع بلوک و ضخامت سقف میلگردهای عرضی میلگرد بالائی میلگرد کمکی اتصال بتن پاشنه مزایای سقف تیرچه بلوک محاسبه وزن سقف ها سقف های دارای تیرچه بتنی تیرچه بتنی با بلوک سیمانی تیرچه بتنی با بلوک سفال سقف کامپوزیت سقف کامپوزیت کرمیت سقف تیرچه کرمیت سقف پلیمری کرمیت سقف ضربی کرمیت سقف کاذب

.

عنوان: انواع سقف ها فرمت: doc حجم: 714 KB رمز: www.saze20.ir

انواع سقف ها , پروژه انواع سقف ها , دانلود پروژه انواع سقف ها

.


مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.


 width=

sazee3