دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی - سازه برتر



انواع سقف های رایج بتنی , پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی , دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی (عناصر و جزییات ساختمانی)

پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی یکی دیگر از مجموعه پاورپوینت های عناصر و جزییات ساختمانی است که در سایت سازه برتر منتشر شده ، این پاورپوینت دارای 61 اسلاید می باشد که به معرفی سقف های کرومیت ، کمپوزیت ، متال دک ، کوبیاکس می پردازد و در ادامه می توانید آن را دانلود نمایید. سقف به سطح بالایی یک اتاق و یا یک سازه گویند. در ساختمان های یک طبقه سقف برای محافظت از نور آفتاب، باران و برف و در ساختمان های چند طبقه علاوه بر این کار برای جداسازی طبقات از یکدیگر استفاده می شود به گونه ای که سقف یکی زمین دیگری محسوب می شود. در مناطق سردسیر معمولا ارتفاع سقف تا کف معمولا کم می باشد تا محل راحتتر گرم شود و در مناطق گرمسیر به خاطر جریان داشتن هوا معمولا ارتفاع سقف زیاد می باشد. يكي از اجزاي اصلي تشكيل دهنده انواع ساختمان ها، سقف های بتنی هستند كه نقش اساسي آنها انتقال نيـروهاي قائم و افقي ناشي از وزن مـرده سقف و نيروهاي  باد و زلزله به تيرها و ستونها و ديوارهاي بابر است.

عنوان: انواع سقف های رایج بتنی فرمت: پاورپوینت حجم: 14 MB رمز: www.saze20.ir

انواع سقف های رایج بتنی , پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی , دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

. برای دانلود سایر پروژه های عناصر و جزییات ساختمان کلیک کنید. همچنین می توانید برای حمایت از ما پروژه های عناصر و جزییات ساختمان را از اینجا دریافت کنید. .

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3


  1. یادگار

    چقدر با مصالح نوین ساختمانی که به سرعت رو به پیشرفت هستند آشنایی دارید؟ پانل های سیمانی فایبرسمنت برد چیست؟ فایبرسمنت ترکیبی منحصر به فرد و عاری از آزبست است که در آن الیاف طبیعی با بافتی از سیلیکات یکپارچه شده تا ثبات این محصول در تمامی شرایط اقلیمی تضمین گردد. فایبرسمنت عمدتا در نمای ساختمان , دیوارهای داخلی و خارجی , کف و سقف ساختمان کاربرد دارد و از آنجا که رطوبت آسیبی به این محصول نمیرساند می توان از آن در محیط های مرطوب مانند حمام ,دستشویی و آشپزخانه استفاده نمود. فایبرسمنت طرح چوب , جایگزین مناسبی برای چوب طبیعی در دکوراسیون و نمای ساختمان می باشد که بدین ترتیب موجب صرفه جویی در مصرف چوب در صنعت ساختمان و دکوراسیون می گردد. www.agrinsazeh.ir