آموزش پست پروداکشن فتوشاپ در صحنه Dark Living - سازه برتر



[caption id="attachment_7644" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش رایگان تری دی مکس , ویری , آموزش ویری ,  معماری آموزش پست پروداکشن فتوشاپ در صحنه Dark Living[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش آکادمیک پست پروداکشن معماری در فتوشاپ با شما هستیم.

در این آموزش در طول 7 دقیقه و 35 ثانیه به پست پروداکشن صحنه مورد نظر همراه با تشریح کامل ابزارها و گزینه های مورد استفاده می پردازیم.

ابتدا صحنه Dark Living که قبلا طراحی کرده ایم را به همراه رندر المنت های مرتبط با پست پروداکشن صحنه نظیر : Vray Wire Color - Vray Reflection  و Vray AO وارد فتوشاپ می کنیم و ضمن تشریح مراحل پست پروداکشن در ابتدا، شروع به اصلاحات مورد نظر می کنیم.

مواردی که در این آموزش پست پروداکشن فرا خواهیم گرفت :

_ استفاده از رندر المنت های Vray و نحوه کار با آنها

_ نحوه ایجاد کنتراست عمومی صحنه و کنتراست موضعی با گزینه Unsharp Mask

_ کنترل و اصلاح رنگ و نورهای بهم ریخته صحنه و متعادل کردن آنها

_  رفع سوختگی پیکسل ها در قسمت های خیلی روشن

_ آموزش استفاده از Layer Mask ها و Blending Mode ها.

_ ...

این آموزش کاملا بصورت آکادمیک است و تمامی گزینه ها ، دلیل استفاده از آنها و نیز کاربرد آنها بصورت کامل توضیح داده می شود تا کاربر قادر باشد در پروژه های متفاوت نیز، پست پروداکشن اصولی و حرفه ای انجام دهد، ضمن اینکه تمامی فایل های پروژه نظیر: فایل رندر خام صحنه + رندر المنت های مورد نظر و فایل نهایی پست پروداکشن با فرمت فتوشاپ نیز در این آموزش موجود می باشد تا بتوانیم همراه با آموزش، عملیات پست پروداکشن را انجام دهیم.

برای دانلود آموزش و فایل های تمرینی در ادامه با ما همراه باشید.

. . عنوان: آموزش پست پروداکشن فتوشاپ در صحنه Dark Living + فایل های پروژه فرمت: mp4 حجم فایل فشرده  : 38 MB حجم فایل پس از اکسترکت : 53 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR .

آموزش های حرفه ای تری دی مکس ، Vray و پست پروداکشن

.

ورکشاپ های حرفه ای تری دی مکس و Vray به زبان فارسی

.  width= _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.


  1. مجتبی

    با سلام ممنون از سایت خوبتون فایل dark living مشکل داره داخل سایت اجرا نمیکنه دانلود هم کردم که فایل تصویری داخل فایل دانلود نیست اگر امکانش هست واسم ایمیلش کنید ممنون میشم با تشکر