تصاویر درختان بهاری و تابستانی مخصوص پست پروداکشن - سازه برتر



[caption id="attachment_7610" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , معماری , آموزش تری دی مکس , آموزش فارسی تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , فیلم آموزش تری دی مکس , فیلم تری دی مکس به زبان فارسی , آموزش ویری , ویری , آموزش فارسی ویری ، آموزش ویدئویی ویری , فیلم آموزش ویری , آموزش فارسی ویری تصاویر درختان بهاری و تابستانی مخصوص پست پروداکشن[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک مجموعه از تصاویر درختان بهاری و تابستانی مخصوص پست پروداکشن معماری در فتوشاپ همراه با علاقمندان هستیم.

این مجموعه شامل 50 تصویر از 25 گونه درختان سبز بهاری و تابستانی می باشد که با دو جهت نورپردازی مختلف رندر شده اند و با کیفیت، رزولوشن و تنوع بالایی که دارند قابل استفاده در اکثر پروژه های طراحی خارجی می باشند.

فرمت این تصاویر رندر شده Png می باشد که براحتی قابل افزودن به صحنه و هماهنگ کردن با آن در پست پروداکشن فتوشاپ می باشند و در پروژه های خارجی که دارای گیاهان و درختان زیادی هستند و اکثرا با مشکل کمبود منابع سخت افزاری و افزایش زمان رندر مواجه می شویم، گزینه بسیار مناسبی برای رفع اینگونه مشکلات هستند.

قابل ذکر است که این تصاویر، قسمتی از محصول " مجموعه ای کامل از تصاویر رندر شده درختان بهاری و تابستانی " می باشند.

برای دانلود و مشاهده تصاویر بیشتری از این مجموعه در ادامه با ما همراه باشید.

مجموعه کامل تصاویر رندر شده از درختان بهاری و تابستانی,تصاویر رندر شده از درختان بهاری,تصاویر رندر شده از درختان تابستانی,تصاویر آماده از درختان بهاری برای رندر گیری,تصاویر آماده از درختان تابستانی برای رندر گیری,تصاویر رندر شده از درختان بهاری در فتوشاپ,تصاویر رندر شده از درختان تابستانی در فتوشاپ,تصاویر رندر شده درختان بهاری در فتوشاپ,تصاویر رندر شده درختان تابستانی در فتوشاپ,رندر آماده از درختان بهاری برای  فتوشاپ, رندر آماده از درختان تابستانی برای  فتوشاپ, مجموعه کامل تصاویر رندر شده از درختان بهاری و تابستانی,تصاویر رندر شده از درختان بهاری,تصاویر رندر شده از درختان تابستانی,تصاویر آماده از درختان بهاری برای رندر گیری,تصاویر آماده از درختان تابستانی برای رندر گیری,تصاویر رندر شده از درختان بهاری در فتوشاپ,تصاویر رندر شده از درختان تابستانی در فتوشاپ,تصاویر رندر شده درختان بهاری در فتوشاپ,تصاویر رندر شده درختان تابستانی در فتوشاپ,رندر آماده از درختان بهاری برای  فتوشاپ, رندر آماده از درختان تابستانی برای  فتوشاپ, . . عنوان: تصاویر درختان بهاری و تابستانی مخصوص پست پروداکشن فرمت: Png حجم فایل  : 40 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR . .  

آموزش های حرفه ای تری دی مکس ، Vray و پست پروداکشن

.  width=