دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان - سازه برتر



فناوری نانو در ساختمان , پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان , دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان

دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان

در این مطلب با پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان در خدمت کاربران عزیز سایت سازه برتر هستیم. این پاورپوینت در 23 اسلاید تهیه شده که می توانید در ادامه آن را دانلود نموده و استفاده نمایید. امروزه مواد نانو ساختار با توجه به رفتارهای بارزی که از خود نشان داده اند مورد توجه بخش صنعت و دانشگاه در دهه های اخیر قرار گرفته اند. در این میان ، صنعت ساختمان با توجه به نیازهای خود چه از نظر استحکام، مقاومت و دوام و نیز کارایی بالا از استفاده کنندگان مهم مواد نانو ساختار به شمار می رود. مواد نانو به موادی گفته می شود که حداقل یکی از ابعاد آن ( طول ،عرض ، ضخامت ) کمتر از  100 میکرومتر باشد. یک نانو متر برابر یک هزارم میکرون یا حدود 100000 برابر کوچکتر از موی انسان است.

خواص نانو ساختار ها: نانو ساختار در صنعت ساختمان خواص زیادی دارد از جمله این خواص می توان به خاصیت مکانیکی، الکتریکی و حرارتی اشاره نمود. نانو ساختارها در سرامیک ها نیز کاربرد دارند. ذرات نانویی غیرفلزی مانند: نانو سیلیکا، نانو زیرکا و مواد دیگر اصلاح کننده سرامیک ها می باشند. برای دریافت اطلاعات کاملتر در این زمینه می توانید پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان را دانلود نمایید. عنوان: فناوری نانو در ساختمان فرمت: پاورپوینت حجم: 1.6 MB رمز: www.saze20.ir

فناوری نانو در ساختمان , پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان , دانلود پاورپوینت فناوری نانو در ساختمان شما می توانید در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید مقالات ، پاورپوینت ها و پروژه های خودتان را برای ما ارسال نمایید تا با نام خود شما در سایت ثبت شود. برای ارسال پروژه های خود اینجا کلیک کنید.

.

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3