آموزش فوق حرفه ای طراحی داخلی به زبان فارسی _ قسمت 4
- شناسه : 7508
- دسته بندی ها :
- برچسب ها :
در این بخش از سازه برتر با قسمت چهارم از ” آموزش حرفه ای طراحی داخلی به زبان فارسی در تری دی مکس ” در خدمت علاقمندان به طراحی داخلی هستیم.
تا اینجای کار و در قسمت های قبلی مدلسازی کامل صحنه را بهمراه نورپردازی حرفه ای به اتمام رساندیم و بصورت پیشرفته با این موضوعات آشنا شدیم ؛ همچنین دوربین Vray را نیز در زاویه مناسب به صحنه افزودیم و تنظیمات رندر تست را اعمال کردیم.
در این قسمت در طول 20 دقیقه به ساخت متریال های Vray و متریال دهی تمامی موضوعات صحنه می پردازیم، مبحث متریال از مباحث مهم طراحی می باشد و در واقع گرایی پروژه تاثیر بسیاری دارد.
ما در طول این 20 دقیقه با نحوه ساخت متریال های حرفه ای Vray بصورت کامل آشنا خواهیم شد، قسمت متریال ها دارای پارامترهای زیادی می باشد که با یادگیری نحوه اعمال مقادیر مناسب برای هر پارامتری و همچنین ساخت مپ های حرفه ای برای کانال های مختلف نظیر Diffuse ، Bump و ... می توان رندرهای نهایی را بصورت واقعی و کاملا رئال نتیجه گرفت. در این قسمت با تمامی گزینه های مرتبط با مبحث متریال آشنا خواهیم شد.
برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش و همچنین مشاهده رندرهای نهایی این پروژه در ادامه با ما همراه باشید.
. [caption id="attachment_7377" align="alignnone" width="500"] آموزش فوق حرفه ای طراحی داخلی به زبان فارسی[/caption] . [caption id="attachment_7376" align="alignnone" width="500"] آموزش فوق حرفه ای طراحی داخلی به زبان فارسی[/caption] . [caption id="attachment_7375" align="alignnone" width="500"] آموزش فوق حرفه ای طراحی داخلی به زبان فارسی[/caption] . . عنوان : آموزش حرفه ای طراحی داخلی در تری دی مکس به زبان فارسی _ قسمت 4 فرمت: mp4 حجم فایل فشرده : 97 MB مدت زمان : 20 دقیقه مدرس : آقای محمد جواد کسایی نمونه کارهای آقای محمد جواد کسایی : ۱ _ ۲ _ ۳ _ ۴ _ ۵ _ ۶ _ ۷ منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir برای دانلود آموزش فوق حرفه ای طراحی داخلی به زبان فارسی _ قسمت ۱ کلیک کنید برای دانلود آموزش فوق حرفه ای طراحی داخلی به زبان فارسی _ قسمت ۲ کلیک کنید برای دانلود آموزش فوق حرفه ای طراحی داخلی به زبان فارسی _ قسمت 3 کلیک کنید برای دانلود آموزش فوق حرفه ای طراحی داخلی به زبان فارسی _ قسمت 5 کلیک کنید .
سلام خسه نباشیدخاسم ببینم فایلای کدی وتریدشوهم توسایت میذارین باسباس وتشکرازهمه شما عزیزان
با سلام. فایل های پروژه بهمراه آموزش ها منتشر نشده و فقط فایل های ویدئویی آموزش موجود می باشند.سعی می کنیم با آقای کسایی تماسی داشته باشیم که در صورت امکان فایل های پروژه را نیز در اختیار علاقمندان بگذارند اما قطعی نیست.
آقا لطفا نسخه 5 که رندر و کار در داخل فتوشاپ هست رو هم بزارید رو سایت ممنون
با سلام. قسمت پنجم و در واقع آخر روز پنجشنبه منتشر خواهد شد.
سلام خواستم خسته نباشید عرض کنم خدمت مهندس غفوری تبار و یه تشکر ویژه داشته باشم از آقای مهندس کسایی واسه زحمتاشون واقعا ممنون سایت خیلی خوبی دارید
ببخشید میشه یه پروژه خارجی هم از آقای کسایی بزارید؟؟؟ منظورم روند کامله،مثل همین کار طراحی داخلیه
با سلام و تشکر از لطف شما. با جناب مهندس کسایی در ارتباط هستیم و اگر آموزشی در این زمینه تهیه کنند حتما با همکاری ایشان منتشر خواهیم کرد. با تشکر.
سلام لطفا در قسمت 5 تکمیل نهایی داخل فتوشاپ هم باشه لطفا
با سلام. قسمت 5 بطور کامل به پست پروداکشن اختصاص یافته است.
سلام ضمن تشکر از شما دوست عزیز من در داخل مکس 2009 که فرمودید با دستور ادیت پولی و مرحله بعدش ورتکس ها رو انتخاب میکنم اما connect رو میزنم چیزی نمیاد که بتونم باهاش در جهت x یا y اون رو تقسیم کنم لطفا راهنمایی کنید
با سلام به شما. دو ورتکس فقط هنگامی به هم connect می شوند که هیچ چیزی میانشان نباشد.نه edge و نه هیچ vertex دیگری. برای حل شدن مشکل لطفا از طریق پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید.
سلام دوست عزیز عمل connect رو چرا در بعضی از باکس ها به هر دو صورت انجام نمیده؟ بعضی ها رو افقی انجام میده بعضی دیگه رو عمودی فقط?
با سلام مجدد. دوست عزیز edit poly و زیر موضوع های آن دارای قوانین و اصولی هستند که هنگام مدلسازی باید آنها را رعایت کرد.پیشنهاد می گردد در ابتدای یادگیری آموزش دقیق و اصولی تری دی مکس را تهیه کنید و بدقت ببینید. برای اطلاعات بیشتر از قسمت پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید.
تعداد متریال هایی که در جعبه متریال ها وجود داره 24 عدد هست نمیشه که تعداد اون رو افزایش داد ؟ من از multi/sub object برای یک متریال چند ای دی و متریال متفاوت تعریف کردم و فایل کد رو به ادیت پولی تبدیل کردم و برای هر قسمت هی دی متریال خاص خودش نسبت دادم اما درست کار نمی کنه بهشون map داده بودم از uvw map هم استفاده کردم نشد چرا ؟
برای متریال دهی به قسمت های مختلف با متریال های مختلف، باید قسمت های مورد نظر از بقیه موضوع Detach شوند و بصورت آبجکت جداگانه درآیند و یا با حفظ یکپارچگی موضوع از متریال MultiSubObject و تعریف ID های مختلف برای هر قسمت استفاده کرد. ضمن اینکه برای داشتن تعداد بیشتری اسلات متریال ، می توان باز هم از متریال MultiSubObject استفاده کرد و یا اینکه متریال ادیتور را reset نمود تا با حفظ متریال های قبلی،تمامی اسلات ها خالی شوند.
سلام. انتخاب نوع آبجکت ها و گشتن دنبال یک آبجکت خوب وقت زیادی از من میگیره از چه آبجکتی استفاده کنم که هم خودش متریال داشته باشه و هم آبجکت خوب و مناسبی باشه شما معمولا از چه آبجکتهایی استفاده میکنید؟
با سلام. معمولا طراحان حرفه ای آرشیو کاملی از تمامی مدل های سه بعدی نظیر "مجموعه آرک مدل" دارند،که کاملترین و با کیفیت ترین مجموعه سه بعدی می باشد و هر ولوم آن مختص موضوع خاص و دارای کاتالوگ می باشد و پیدا کردن هر نوع مدلی در آن نیز آسان است.
سلام جناب غفوری تبار تشکر میکنم بابت تمام زحمت هایی که میکشید سایت شما نمونه بارز یک سایت به روز وعالیه غرض از مزاحمت ،خواستم بابت ویدئوهای مهندس کسایی هم تشکر کنم،عالی بودن،امکانش هست که یه کار نورپردازی خارجی هم بذارید؟؟؟؟؟؟
با سلام و تشکر از لطفی که به ما دارید. چندین آموزش تکنیکی به زبان فارسی در برنامه داریم که بصورت هفتگی منتشر خواهند شد،اما آموزشی به این صورت کامل، از ابتدا تا انتها فعلا در دستور کار نیست؛ با اینحال آموزش های جامع طراحی خارجی به زبان فارسی هم اکنون در فروشگاه موجود می باشند و در صورت تمایل می توانید برای تهیه اقدام نمایید. با تشکر.
س.نمیدونم چرا صحنه رو که رندر می گیرم فقط تصویری که برای ENVIROMENT گذاشتم رو رندر میگیره و بقیه ابجکت ها و اجزای صحنه نیستند هیچکدام هم از آنها خاموش هم نیستند باید چکار کنم ؟
باید سوالتان را در انجمن بهمراه تصویر از تنظیمات صحنه قرار دهید تا بتوان مشکل را بدرستی تشخیص داد.