دانلود پروژه ماشین آلات ساختمانی ( اسکریپر ) - سازه برتر



دانلود پروژه ماشین آلات ساختمانی , دانلود پروژه ماشین آلات راهسازی , پروژه ماشین آلات ساختمانی

دانلود پروژه ماشین آلات ساختمانی ( اسکریپر )

در این بخش با پروژه ماشین آلات ساختمانی همراه کاربران عزیز سایت سازه برتر هستیم ، عنوان این پروژه اسکریپر می باشد که می توانید در ادامه آن را دانلود نمایید. این پروژه در فرمت pdf آماده شده و شامل 26 صفحه می باشد. در مطالب قبلی هم یک پروژه دیگر با موضوع اسکریپر در سایت قرار داده بودیم که از اینجا می توانید به این پروژه هم دسترسی داشته باشید و آن را دانلود کنید.

اسکریپر از ماشین آلات ساختمانی و راه سازی است که جهت کندن ، بارگیری ، حمل و تخلیه خاک و مواد در مسافت های متوسط و زیاد طراحی شده است. اسکريپر ماشيني است که از آن براي عمليات تسطيح و محل هايي که بکارگیري بولدوزر اقتصادي نيست استفاده مي شود زيرا در مناطقي که فاصله حمل متوسط است نه از بولدوزر مي توان استفاده کرد و نه از ماشین هاي با سرعت زياد ؛ چرا که اقتصادي نيست. در واقع اسکريپر نوعي ماشین حفار است. اغلب این دستگاه ها به تنهایی قادر به حرکت نیستند و برای حرکت از یک ماشین کمکی به مانند تراکتور کشیده می شوند. نیروی تولیدی در آنها امروزه تا 300 اسب بخار می باشد و وزن خالی بدون تراکتور میانگین 30 تن می باشد. وسیله مناسبی برای عملیات خاکی حجیم بوده و برای انجام کارهای تکمیلی مانند تسطیح هم استفاده می شود . امروزه کاربرد اصلی آن در استفاده از فناوری تسطیح لیزی به کمک این دستگاه می باشد.

اسکریپر ها قادر به انجام کار ۵ نوع از ماشین آلات راهسازی هستند : 1- کندن مواد خاکی (بولدوزر) 2- خاک کنده شده را بارگیری می کند (لودر ها) 3- حمل مواد حفاری شده (کامیون ها یا واگن ها) 4- قادر به تسطیح سطح راه هنگام تخلیه و پخش مواد بارگیری شده است (گریدر ها) 5- می تواند جاده را کوبیده وغلتک بزند (غلتکها)

.

عنوان: پروژه ماشین آلات ساختمانی ( اسکریپر ) فرمت: pdf حجم: 3 MB

رمز: www.saze20.ir پروژه ماشین آلات با موضوع اسکریپر , دانلود پروژه ماشین آلات با موضوع اسکریپر , دانلود پروژه ماشین آلات .

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.


 width= sazee3