دانلود صحنه آماده Black Living مخصوص تری دی مکس - سازه برتر



[caption id="attachment_7190" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش رایگان تری دی مکس , ویری , آموزش ویری ,  معماری , دانلود مدل سه بعدی , دانلود مدل سه بعدی رایگان , مدل سه بعدی لوازم مدرن , مدل سه بعدی مبلمان منزل دانلود صحنه آماده Black Living مخصوص تری دی مکس[/caption]

در این بخش از سازه برتر با اولین پست از بخش " صحنه های آماده تری دی مکس " همراه با علاقمندان هستیم.

در این پست صحنه آماده Black Living را آماده کرده ایم ، این صحنه بصورت کامل مبلمان شده است ، تماما تکسچرینگ و متریال دهی شده است و حتی تنظیمات نورپردازی و رندر آن نیز آماده می باشد و بلافاصله پس از بازکردن فایل می توانیم یک رندر حرفه ای و با کیفیت داشته باشیم.

اینگونه صحنه های آماده کمک بسیار زیادی به ما خواهند کرد ، چرا که می توانیم بر روی تک تک قسمت های آن از : مدلسازی ، متریال سازی تا نورپردازی و تنظیمات رندر مطالعه کنیم و با مشاهده و بررسی تنظیمات هر قسمت با نحوه تنظیمات حرفه ای هر یک از این بخش ها بخوبی آشنا شوبم.

می توانیم پس از دانلود این صحنه، آنرا در تری دی مکس باز کنیم، از مدل های آماده آن صحنه در پروزه های دیگر استفاده نماییم ، نورهای موجود در صحنه را بدقت بررسی کنیم و با تنظیمات رندر اینگونه صحنه ها بخوبی آشنا شویم.

برای دانلود این صحنه آماده زیبا و حرفه ای در ادامه با ما همراه باشید.

. . عنوان : دانلود صحنه آماده Black Living مخصوص تری دی مکس فرمت: mp4 حجم فایل فشرده  : 51 MB حجم فایل پس از اکسترکت : 141 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir SAZE20.IR .

مجموعه مدل های آماده حرفه ای مخصوص تری دی مکس و Vray

   width= sazee3