دانلود پاورپوینت آثار هوگو آلوار هنريک آلتو - سازه برتر



آثار هوگو آلوار هنريک آلتو , پاورپوینت آثار هوگو آلوار هنريک آلتو , زندگینامه هوگو آلوار هنريک آلتو

دانلود پاورپوینت آثار هوگو آلوار هنريک آلتو

در این بخش از سازه برتر پاورپوینت آثار هوگو آلوار هنريک آلتو که شامل 33 اسلاید می باشد را برای دانلود قرار داده ایم. در این پاورپوینت به معرفی آسايشگاه مسلولين پايميو ، کتابخانه ويپوری ، ويلا مايره آ ، غرفه فنلاند ، خوابگاه دانشجويان MIT ( بيکر هاوس ) ، دانشگاه تکنولوژی هلسينکی ، تالار شهر سايناتسالو ، کتابخانه دانشگاه تکنولوژی هلسينکی ، تالار فنلاندی ، کتابخانه و تالار شهر سيناجوکی ، کليسای شهر سيناجوکی ، کليسای ناحيه ريولا ، تالار اپرای اسن و ظروف شيشه ای و مبلمان پرداخته شده و تصاویر این آثار نیز آورده شده است.

زندگینامه هوگو آلوار هنريک آلتو ( Hugo Alvar Henrik Aalto ):

آلوار آلتو در كورتان ، فنلاند در 3 فوريه 1898 بدنيا آمد در فنلاند معماران و جنگل بانان شخصيت اجتماعي برجسته اي دارند و از طبقات مرفه هستند ، اجداد آلتو جنگل باناني بودند كه از اين رفاه نصيب داشتند . خود التو كودكي اشرا در دهكده اي موسوم به آلارياري در انتهاي گوشه شمال غربي فنلاند كه در پر جمعيت ترين ايالت ايالت فنلاند قرار دارد بسر آورد . از سال 1916 به پلي تكنيك هلسينكي رفت و در سال 1921 فارغ تحصيل شد . او از شاگردان آرماس ليندگرن و لارس سونك بود.

از هنگامي كه آلتو كار را آغاز كرد ، فنلاند تا سال ها دچار عدم آرامش سياسي بود . نخست موضوع استقلال فنلاند پيش آمد كه پس از آن اين كشور تا مدتي كوتاه از آزادي برخوردار بود و سپس دو جنگ پي در پي باز آرامش اين كشور را بر هم زد . هر دو جنگ كافي بود هستي فنلاند را براي هميشه از ميان بردارد . پس از اين دو جنگ خزانه فنلاند تهي شد و براي مرمت كارخانه هاي توليدي كه در جنگ اسيب ديده بودند بودجه اي ناچيز در اختيار بود . خانه سازي به حداقل رسيده بود و اعتباري براي ساختن بناهاي عمومي و موزه ها و ساختمان هايي از اين قبيل كه نشان شكفتگي اقتصادي هر كشور است وجود نداشت . از همين رو در كارهاي نخستين آلتو بناهاي بزرگ و عمومي وجود ندارد . وي كار را در مراحل نخستين جواني آغاز كرد و هنگامي كه هنوز در دانشگاه مشغول به تحصيل بود براي نخستين بار دست آزمود و خانه اي براي والدين خود در دهكده آلاياروي ساخت . اندكي بعد نخستين كليساي خود را در نزديكي يوسكوله بنا نهاد .

به علت شرايط نامناسب اقتصادي بعد از جنگ ، مدت چند سال در سراسر اسكانديناوي ، اروپاي مركزي و ايتاليا سفر كرد و مدت كوتاهي در دفتر برنامه ريزي نمايشگاه گوتنبرگ فعاليت كرد. اولين دوره معماری حرفه اي او با شركت در نمايشگاه صنعتي سال 1922 آغاز شد ، هر چند كارهاي مختلف ديگري نيز مرتبط به دوره دانشجوئي وي شناخته شده است كه از اهميت خاصي برخوردار هستند. آلتو در سال 1922 در ژي واس كيلا اولين دفتر كارش را داير كرد و در سال 1925 با آينو مارسيو (1894-1949) ازدواج كرد . آينو مارسيو تا پايان عمر مهم ترين همكار او بود ، خصوصا در كار اداره و مديريت كارخانه توليدي مبلمان چوبي كه به سال 1928 در ارتباط با ساختمان اسايشگاه پايميو تاسيس شده بود ، نقش وي موثري داشت.

.

عنوان: آثار هوگو آلوار هنريک آلتو فرمت: پاورپوینت حجم: 4.4 MB رمز: www.saze20.ir

آثار هوگو آلوار هنريک آلتو , پاورپوینت آثار هوگو آلوار هنريک آلتو , زندگینامه هوگو آلوار هنريک آلتو

.

پروژه عمران | دانلود پاورپوینت عمران و دانلود پاورپوینت معماری


 width= sazee3