آموزش ساخت نور دنباله دار ماشین در تری دی مکس - سازه برتر



[caption id="attachment_7031" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , ویری , آموزش تری دی مکس , آموزش فتوشاپ , آموزش ویری , آموزش رایگان تری دی مکس , آموزش رایگان ویری آموزش ساخت نور دنباله دار ماشین در تری دی مکس[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یکی دیگر از سری آموزش های " تری دی مکس در معماری " همراه با علاقمندان هستیم.

در این آموزش در طول 20 دقیقه و 53 ثانیه نحوه ساخت جلوه نور دنباله دار ماشین را در فتوشاپ و تری دی مکس فرا خواهیم گرفت؛ در اکثر رندرهای حرفه ای که نورپردازی شبانه دارند مشاهده می کنیم که تعدادی ماشین در صحنه و خیابان موجود است و همچنین نوری دنباله دار نیز در بین مسیر دیده می شود که نشان از مسیر حرکت ماشین ها است ، این افکت بسیار زیباست و وجود آن باعث افزایش واقع گرایی و نیز بالا رفتن سطح حرفه ای پروژه می شود.

در این آموزش بطور کامل با نحوه ساخت این جلوه زیبا آشنا خواهیم شد. برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش در ادامه با ما همراه باشید.

. . عنوان : آموزش ساخت نور دنباله دار ماشین در تری دی مکس و فتوشاپ فرمت: mp4 حجم فایل فشرده  : 46.5 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir SAZE20.IR .

مجموعه مدل های آماده حرفه ای مخصوص تری دی مکس و Vray

   width= sazee3 _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.