دانلود پروژه ماشین آلات با عنوان بولدوزر - سازه برتر



پروژه ماشین آلات با عنوان بولدوزر , دانلود پروژه ماشین آلات با عنوان بولدوزر , بولدوزر

دانلود پروژه ماشین آلات با عنوان بولدوزر

در این مطلب از سازه برتر همراه شما هستیم با پروژه ماشین آلات با عنوان بولدوزر که در 32 صفحه و با فرمت pdf برای دانلود قرار داده شده است. بولدوزر یکی از ماشین آلات ساختمانی و عمرانی می باشد که نحوه حرکت آن بصورت خزیدن به‌وسیله چرخهای زنجیری می باشد. این ماشین دارای تیغه‌ فولادی در جلو می باشد که توانایی جابجایی حجم‌های گسترده‌ای از خاک، شن و ماسه و نخاله و ... را در حین کار دارد. واژه بولدوزر بعضی مواقع برای نامیدن هرگونه ماشین آلات سنگین مهندسی نیز استفاده می شود. عبارت بولدوزر در مفهوم كلي كه شامل بولدوزرها و انگلدوزرها می شود به كار می رود.

بیشتر مواقع، بولدوزرها بزرگ و دارای موتورهای قدرتمند می باشند. چرخ زنجیری به آنها قابلیت مانوور بسیار عالی در زمین‌های نامسطح و ناهموار می‌دهد. زنجیرهای پهن، وزن ماشین را در فضای گسترده‌ای پخش می‌کند و مانع فرورفتن و گیرکردن ماشین در زمین‌های شنی و گِلی می‌شود. زنجیرهای فوق پهن به زنجیرهای باتلاقی شهرت دارند. قدرت ایستایی زیاد بولدوزر به زمین و تقسیم‌کننده گشتاور این ماشین، سبب تبدیل نیروی موتور به قابلیت کششی می‌شود که اجازه می‌دهد بولدوزر از وزن بالای خود برای جابجایی موانع و اجسام سنگین سر راه خود استفاده کند.برای مثال کاترپیلار مدل D9 به آسانی می‌تواند تانکهایی با وزن 70 تن را دنبال خود بکشد. قطعات ابتدایی بولدوزر شامل تیغه و ریپر می‌باشد.

.

فهرست: - بولدوزر ( Bulldozer ) - تاریخچه بولدوزر - مشخصات فنی - قطعات بولدزر - کاربرد بولدزر - مقایسه بولدزر چرخ لاستیکی و زنجیری - بزرگترین بولدزر جهان - بولدزر خزنده - بولدزر نظامی

.

عنوان: پروژه ماشین آلات با عنوان بولدوزر فرمت: pdf حجم: 8.7 MB رمز: www.saze20.ir

پروژه ماشین آلات با عنوان بولدوزر , دانلود پروژه ماشین آلات با عنوان بولدوزر , بولدوزر

. برای دانلود سایر پروژه های درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی اینجا کلیک کنید. .

پروژه عمران | دانلود پاورپوینت عمران و دانلود پاورپوینت معماری


 width= sazee3