دانلود پروژه ماشین آلات با موضوع گریدر - سازه برتر



گریدر , دانلود پروژه گریدر , دانلود پروژه ماشین آلات با موضوع گریدر

دانلود پروژه ماشین آلات با موضوع گریدر

در این بخش همراه شما دوستان عزیز سازه برتر هستیم با یک پروژه ماشین آلات با موضوع گریدر. این پروژه در 30 صفحه و با فرمت pdf در اختیار شما عزیزان قرار داده شده که در ادامه می توانید دانلود کرده و استفاده نمایید. گریدر یا شیب ساز، که بطور معمول به ماشین تسطیح جاده اطلاق می‌شود، از ماشین آلات سنگین مهندسی می باشد که دارای یک تیغه بزرگ برای تسطیح سطوح می باشد. بیشتر مدل‌ها دارای 3 اکسل با یک موتور و کابین تعبیه شده در بالای اکسل عقب در انتهای ماشین می‌باشند. گریدر مهمترین وسیله برای عملیات تنظیم شیب، تسطیح خاکریزها، خاکبرداری ها و رساندن سطح خاک به سطح مورد نظر (خط پروژه) می باشد.

کاربرد گریدر: به طور کلی گریدر ماشینی است که در کارهای ساختمانی و راهسازی جهت انجام این موارد از آن استفاده می شود: پخش موا د خاکی ، تنظیم سطح راه ، شیب دادن سطح راه ، کندن کانال ، مخلوط کردن مواد خاکی با دانه بندی های مختلف ، نگهداری رویه جاده های شنی ، کندن یخ روی سطح جاده ها ، کانال سازی ، برشهای زاویه ای زمین (بغل بری) ، پهن کردن شن و ماسه و آسفالت و عملیات برف روبی.

از مهمترین عملیات گریدر پخش کردن مواد و مصالح خاکی درسطح زمین است البته مقدار مواد جابجا شده به ظرفیت گریدر بستگی دارد ظرفیت گریدر تابع عواملی مانند قدرت موتور کشش ماشین اندازه وارتفاع تیغه می باشد مقدار موادی که گریدر می‌تواند جابجا کند بسیار کمتر از بولدوزر است بنابراین بهتر است موادی که باید توسط گریدر جابجا و توزیع شود قبلا توسط ماشین آلاتی مانند بولدوزر بر روی زمین پخش شده باشد تا ارتفاع توده خاکی خیلی زیاد نباشد.

حمل مواد به کنار جاده با تغییر زاویه تیغه گریدر قادر خواهد بود که مواد خاکی را به کنار مسیر حرکت هدایت کند دراین حالت مواد خاکی درانتهای عقب گریدر انباشته شده و یک توده خاکی طولی درامتداد مسیرحرکت گریدر قرار گیرد زیرا درغیر اینصورت قدرت کشش ماشین کم می شود و زاویه حمله به تیغه گریدر نیز تغییر می کند.

.

عنوان: گریدر فرمت: pdf حجم: 2.1 MB رمز: www.saze20.ir

گریدر , دانلود پروژه گریدر , دانلود پروژه ماشین آلات با موضوع گریدر

.

پروژه عمران | دانلود پاورپوینت عمران و دانلود پاورپوینت معماری


 width= sazee3