دانلود پروژه بیل مکانیکی ( پروژه ماشین آلات ) - سازه برتر



بیل مکانیکی , پروژه بیل مکانیکی , پروژه ماشین آلات

دانلود پروژه بیل مکانیکی

بیل مکانیکی عنوان پروژه ای است که در این مطلب از سازه برتر آماده شده که می توانید آن را در ادامه دانلود نمایید. این پروژه برای درس ماشین آلات ساختمانی تهیه شده و با فرمت pdf برای دانلود قرار داده شده است. در ادامه توضیحات مختصری در مورد بیل مکانیکی ارائه شده و توضیحات کامل تر را می توانید با دانلود پروژه بیل مکانیکی از انتهای این مطلب ، در اختیار داشته باشید.

بیل های مكانیكی و هیدرولیكی برای گودبرداری در خاک های نرم و سخت، سنگ های نرم و مواد غیرسنگی استفاده می گردد. برای حفاری کانال هایی جهت جاگذاری لوله ها و کابل های ادارات برق، تلفن و آب و فاضلاب و حوضچه های بزرگ و نوع خاص آن برای معادن مورد استفاده قرار می گیرد . بیل های مكانیكی می توانند انواع خاکها بجز صخره سنگها را حفر نمایند . صخره سنگها باید ابتدا توسط دستگاه هایی مانند ریپر یا چكش هیدرولیكی تخریب و پس از آن توسط بیل برداشت شوند. از بیل ها برای حفاری خاک به خصوص در اغلب زمین های خرده سنگی که حفاری آن توسط ماشین آلات دیگر راه سازی جز بولدزر عملی نیست، استفاده می شود. بیل قادر است علاوه بر حفاری، مواد حاصله را در داخل وسائل حمل مواد خاکی بار نماید. از این ماشین برای بارکردن همه نوع مواد اعم از سنگی، شنی و رسی و غیره می توان استفاده کرد . همچنین برای حفر و زاویه دادن به کانال ها از آ ن استفاده می شود . به علاوه با بیل، کانالهای متوسط کوچك را هم که به اندازه جام بیل باشند می توان حفر نمود .

بیل مکانیکی از ماشین های سنگین عمرانی و مهندسی است که شامل بازوی مفصلی، باکت و کابین گردان در قسمت بالا و زنجیر و یا چرخ لاستیکی در زیر می باشد. این ماشین ارتقاء یافته بیل های بخار است. از قابلیت های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است اشاره کرد. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک بجای باکت این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم ها سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی توان با مواد منفجره و یا کمپرسور تخریب کرد، به وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود. لازم است ذکر شود به دلیل حجم کم باکت و هزینه های بالای نگهداری، برای خاکهای نرم و با حجم زیاد لودر وسیله اقتصادی تر است، اما مورد اطمینان برای کارهای شهری نیست (به دلیل رانش ایجاد شده برای ساختمانهای اطراف)، که این موضوع باعث برتری بیل مکانیکی می شود. عنوان: بیل مکانیکی فرمت: pdf حجم: 1.1 MB رمز: www.saze20.ir

بیل مکانیکی , پروژه بیل مکانیکی , پروژه ماشین آلات

.

پروژه عمران | دانلود پاورپوینت عمران و دانلود پاورپوینت معماری


 width= sazee3