دانلود نقشه های معماری مجتمع تجاری اداری - سازه برتر



دانلود نقشه های معماری مجتمع تجاری اداری , دانلود پلان تجاری اداری , دانلود پلان اداری تجاری

دانلود نقشه های معماری مجتمع تجاری اداری

داشتن یک آرشیو کامل از نقشه های معماری همیشه یکی از دغدغه های دانشجویان معماری می باشد بخصوص اگر از فضاهایی باشد که کمتر در دسترس عموم قرار دارد. در این مطلب از سازه برتر یکی از پروژه های مورد نیز کاربران معماری را برای دانلود قرار داده ایم ، این پروژه مربوط به نقشه های مجتمع تجاری اداری بوده که تمام جزییات آن( پلان ، نما ، برش ) در فایل موجود می باشد. این مجتمع تجاری اداری در همدان اجرا شده است که نقشه های آن شامل 18 شیت می باشد. این مجمتع دارای 3 طبقه زیرزمین با کاربری پارکینگ بوده و طبقات همکف و اول دارای کاربری تجاری می باشند. همچنین طبقات دوم و سوم کاربری اداری داشته و رستوران این مجتمع در طبقه چهارم واقع شده است. علاوه بر پلان فضاهای ذکر شده ، یک برش از مقطع طولی و یک برش از مقطع عرضی این مجتمع تجاری اداری در فایل اتوکدی آن موجود می باشد. همچنین نقشه های نمای شرقی ، نمای غربی ، نمای شمالی و نمای جنوبی نیز در آن قرار داده شده است که پس از دانلود می توانید از آنها استفاده کنید.

تمام نقشه های ذکر شده در یک فایل اتوکدی قرار داشته و قابل ویرایش می باشد. عنوان: نقشه های معماری مجتمع تجاری اداری فرمت: dwg حجم: 2.4 MB رمز: www.saze20.ir

دانلود نقشه های معماری مجتمع تجاری اداری , دانلود پلان تجاری اداری , دانلود پلان اداری تجاری


بیش از ۱۰۰۰ نقشه آپارتمانی با فرمت dwg برای اجرا در اتوکد فرمت: dwg حجم: ۱.۸۳ GB این مجموعه نقشه شامل بیش از ۱۰۰۰ نقشه آپارتمانی از ۱ تا ۱۵ طبقه بوده و همچنین دارای نقشه واحدهای ۵۰ تا ۲۵۰ متری می باشد. همراه با پلان، نما، برش، دتایل و جزییات بعضی از نقشه های موجود در این مجموعه دارای فایل سه بعدی می باشد. در این مجموعه جدیدترین طرح های اجرا شده از سراسر جهان گردآوری شده است. طرح های داخل این مجموعه به صورت کاملاً اتوکدی می باشد. نقشه های موجود در این مجموعه قابل استفاده تمامی استفاده تمامی دانشجویان و شرکت های مهندسی و مشاوره ای می باشد. امکان آشنایی با طراحی سازه  تیر و ستونی، سازماندهی فضایی و ترسیم فنی نقشه‌های آپارتمانی برای مشاهده توضیحات بیشتر و دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3