آموزش ساخت متریال آب و کاشی در Vray - سازه برتر



[caption id="attachment_6320" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , 3dsmax آموزش ساخت متریال آب و کاشی در Vray[/caption]

در این قسمت از سازه برتر با یک آموزش دیگر از ساخت متریال های حرفه ای همراه شما هستیم . در این آموزش که بخشی از محصول " آموزش ساخت متریال های V-RAY (بخش دوم) " می باشد در طول 15 دقیقه و 16 ثانیه به صورت پیشرفته با نحوه ساخت متریال کاشی و آب آشنا خواهیم شد.

نخست با استفاده از متریال tiles تری دی مکس به ساخت متریال کاشی برای استخر می پردازیم ، با گزینه های این متریال بخوبی آشنا می شویم و یک متریال طبیعی و تکرارپذیر برای کاشی های استخر می سازیم ؛ در مرحله بعد نوبت به ساخت متریال آب می شود ، متریال آب دارای ویژگی های خاصی نظیر : خاصیت انعکاس ، خاصیت انکسار ، خاصیت Caustic و داشتن موج و نویز در سطح می باشد که باید در ساخت این متریال به آنها توجه کنیم.

با در نظر گرفتن این خواص سعی میکنیم متریال آب را بصورت طبیعی و واقع گرایانه شبیه سازی کنیم.

برای مشاهده آنلاین و دانلود این آموزش در ادامه با ما همراه باشید.

ضمنا فایل تمرین پروژه نیز در داخل فایل دانلودی موجود می باشد. . . عنوان : آموزش ساخت متریال آب و کاشی در Vray فرمت: mp4 حجم فایل فشرده  : 33 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش رایگان تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , مدلسازی , آموزش مدلسازی , مدلسازی سنتی , آموزش مدلسازی معماری سنتی , مدلسازی مسجد در تری دی مکس , مدلسازی معماری سنتی , فیلم آموزش مدلسازی مسجد , آموزش ویدئویی مدلسازی سنتی در تری دی مکس , مدلسازی بنای سنتی در تری دی مکس , مدلسازی مسجد , آموزش مدلسازی مسجد , 3dsmax , آموزش 3dsmax , آموزش مدلسازی بنای سنتی مسجد در 3dsmax , modeling mosque in 3dsmax   .

برترین آموزش های تخصصی تری دی مکس و Vray در معماری

   width= sazee3 _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.