توصیه هایی برای اتاق نشیمن - سازه برتر



توصیه هایی برای اتاق نشیمن

 name=  

.تصاویر مکان هایی را که دوست دارید در آینده از آنها بازدید کنید را نصبکنید، نه فقط آنهایی که در گذشته دوست داشتید و یا آنها را دیده اید.


• گل های تازه انرژی را تازه می کنند؛ گل های خشک رکود را حفظ می کنند و باید فصل به فصل عوض شوند.


• اتاق را از اثاثیه انباشته نکنید؛ دقت کنید که فضای کافی برای گرد هم آمدن افراد باشد.


• از میزهای دارای رویه شیشه ای پرهیز کنید: دور میزی که دارای لبههای زمخت و تیز می باشد نمی توانید کاملاً آسوده با نزدیکانتان گرد همآئید.


• صندلی ها را جایی قرار دهید که رو به زاویه تیز یا کنج نباشند، انرژی در اینجا ممکن است خیلی ناموزون باشد.


• اجازه ندهید تلویزیون بر اتاق مسلط باشد، بین نقطه مرکزی اتاق و تلویزیون تمایز جدی ایجاد کنید.

 

تحقیقات نشان می دهد ایجاد حالتی جدید در یک اتاق، مهم تر از مرتبکردن آن است. امروزه اتاق نشمین به عنوان مکانی برای گرد آمدن خانواده، ویا محلی برای گفتگو و فضایی برای استراحت می باشد در یک کلام اتاق نشیمنمکانی برای آرامش و آسوده شدن از هر لحاظ در نظر گرفته می شود. رنگ ابزاریبسیار قوی در تغییر فضای محیط می باشد و می تواند بر طبیعت یک اتاقتاثیرات شگرفی بگذارد بطوریه موثرتر از شکل اثاثیه و ترتیب قرار گرفتنآنها باشد. رنگ زرد اثر گردهم آوری دارد و اتاق را شاد می کند.

 


خانه های ما پر از نشانه هایی هستند که دائماً بر انرژی ما تاثیر میگذارند. تصاویری که بر دیوارها آویزان می کنیم می توانند منبع موثری برایآرامش نباشند؛ نصب تصاویر خانوادگی یا یک عکس و یا نقاشی خاص می تواند حسهمبستگی را در خانه تقویت کند. اگر بر چیزی متمرکز شویم، انرژی ما را جذبکرده و کاتالیزوری می شود تا رویدادها و افراد را که در زندگی ما تاثیریداشتند بخاطر بیاوریم.

 

برعکس اگر خود را در محاصره تصاویری قرار دهیم کهدر آنها فقط چهره های اشخاص عبوس و یا تنها کشیده شده، ممکن است احساستنهایی را در ما افزایش دهد. همچنین آویزان کردن نقاشی هایی که بصورتآبستره هستند، شفافیت و تمرکز را از بین برده احساس عدم تمرکز و عدم کمالرا در ما ایجاد می کنند.

 


گلخانه ها در خانه همچون یک مرکز پیچیده، انرژی بسیار زیادی را ازمیان شیشه ها به اطراف می فرستند. گیاهان با شکوه در اتاق ایجاد تمرکز میکنند. حتی در یک اتاق کوچک، قرار دادن یک گلدان روی لبه پنجره، برایبرگرداندن تمرکز به درون اتاق ارزشمند است، در غیر این صورت انرژی هاارزشمند شما بدون استفاده پراکنده می شود. به علاوه گیاهان در کنار پنجرهبه عنوان حفاظ محکم و طبیعی در برابر آلودگی های صوتی و هوا می باشند.

 


بهتر است هیچ صندلی ای پشت به در نباشد و خیلی مهم است که صندلیمیزبان خود را در موقعیتی قرار دهیم که به اطراف خود مسلط باشد و در یکحالت ایده آل اگر رو به در باشد خیلی خوب است و حتی می توان برای حمایت ازمیزبان خود، او را در جایی از اتاق قرار دهیم که پشت به دیوار باشد. مبلهای مرتب و چیده شده رو به تلویزیون اجازه می دهند تا تلویزیون بر اتاق غالب و ارتباطات خانوادگی را دشوار و یا به حداقل برساند. چیدن صندلی هادور شومینه یا بخاری یا حتی میز قهوه خوری ترجیح دارد.