دانلود پاورپوینت نور گیرها - سازه برتر



دانلود پاورپوینت نور گیرها

دانلود پاورپوینت نور گیرها,نورگیرهای سقفی و گنبدها,مسدود نمودن نورگيرهای سقفی,انواع نورگیرها,نصب نورگير,شیشه های چاپدار و رفلکتیو,شیشه‌های مات یا نیمه شفاف,صرفه جويی انرژی در پنجره ها و نورگیر,جلوگيری از تلفات حرارتی پنجره ها و نورگیرها,جلوگيری از تلفات حرارتی نورگیرها,دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات, دانلود پاورپوینت درس عناصر و جزییات, دانلود پاورپوینت برای عناصر و جزییات, دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات معماری, دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات ساختمان, شیشه های چاپدار و رفلکتیو شیشه های چاپدار که در انواع سخت سازی شده و معمولی ارائه می گردند شامل طرح های مختلف از جمله به شکل سنگهای گرانیتی تولید می شوند و برای نمای ساختمانها ، پارتیشنها ، نمای داخلی ساختمانها ، نورگیرها ، شیشه های لوازم خانگی ودربهای ورودی شیشه ای استفاده می شوند.

 

شیشه‌های مات یا نیمه شفاف این شیشه‌ها در حالت مذاب ، شفاف‌اند. اما هنگام شکل دهی به دلیل جدایی و تعلیق ذرات ریز در محیط شیشه ، کدر می‌شوند. این ذرات از نظر اندازه و چگالی در شیشه ، انواع متفاوتی دارند و نور را به هنگام عبور ، پخش می‌کنند. شیشه مات ، اغلب از شیشه شفاف حاوی نقره بدست می‌آید. این ذرات نقره در واقع نقش هسته را برای رشد بلورهای غیر فلزی ایفا می‌کنند. این نوع شیشه برای ایجاد برخی سبکهای معماری مثلا در پنجره نورگیرها به منظور عبور طول موج مشخصی از نور و برای ظروف غذا خوری بکار می‌رود

 

صرفه جويي انرژي در پنجره ها و نورگیر نورگیرها و پنجره ها و از نظر صرفه جويي انرژي نقش حساسي دارند، چرا كه حدود 30 % از كل تلفات حرارتي ساختمان از پنجره ها و نورگیرها صورت مي گيرد.

 

جلوگيري از تلفات حرارتی پنجره ها و نورگیرها حفاظت از پنجره هاي سقفي و نورگيرها: پنجره هاي سقفي و نورگيرها در تامين روشنايي ساختمان نقش بسيار مهمي دارند. اما وجود آنها ميتواند مشكلات زيادي از نظر گرمايي ايجاد كند. براي پيشگيري يا حل اين مشكلات اقدامات مختلفي را ميتوان انجام داد. دو جداره كردن شيشه ها راهي است براي كاهش اتلاف حرارتي در زمستان اما باز هم اتلاف حرارتي آنها تا 10 برابر يك سقف ايزوله شده است. براي كاهش اثر نورگيرها ميتوان آنها را با يك صفحه شفاف يا شيشه اضافي از محيط خانه جدا كرد. براي كاهش اثرات منفي نورگيرها در تابستان ميتوان روي آن سايبان نصب كرد يا پره هايي با زاويه قابل تنظيم روي آنها قرار داد.

 

فهرست: نورگیرهای سقفی و گنبدها مسدود نمودن نورگيرهای سقفی انواع نورگیرها نصب نورگير شیشه های چاپدار و رفلکتیو شیشه‌های مات یا نیمه شفاف صرفه جويی انرژی در پنجره ها و نورگیر جلوگيری از تلفات حرارتی پنجره ها و نورگیرها

 

عنوان پروژه: نورگیرها

نوع فایل: پاورپوینت

حجم: 8 مگابایت

تعداد صفحات: 52 اسلاید 

برای خرید کلیک کنید