دانلود پاورپوینت کف سازی - سازه برتر



دانلود پاورپوینت کف سازی

 دانلود پاورپوینت کف سازی,دانلود پاورپوینت کفسازی,دانلود پاورپوینت کف کاذب,لايه های مختلف کف سازی, کليات کف سازی, کف سازی در زيرزمين ها, پاورپوینت آموزشی کف کاذب,دانلود پاورپوینت در مورد کف کاذب, دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات,دانلود پاورپوینت معماری,دانلود پاورپوینت عمران,دانلود پروژه معماری,

کف ، ”کف کاذب“

طي ساليان متمادي عدم توجه به کف سازي حوادث زيادي به بار آورده که بيشتر آن ها شامل زيان هاي جاني مي باشد. همچنين زيان مالي ناشي از اين حوادث براي جامعه جبران ناپذير است.

کف سازي مناسب و نظافت منظم وصحيح مي تواند تعداد حوادث در مورد لغزش و... را کاهش دهد.با اين وجود مهمترين اقدام در اين کار  طراحي صحيح و ارائه مناسب ترين کف با توجه به نياز است.

در ادامه  مبحث سعي شده مطالبي در مورد طراحي، اناع کف از نظر کاربرد،استاندارد ها وهمچنين نظافت و نگهداري آن ارئه گردد. اميد داريم اطلاعات جامعي را در اختيار شما دوستان عزيز قرار دهيم.

کف سازی:

به مجموعه عملياتي گفته ميشود که پس از اتمام عمليات سفت کاري   در ساختمان انجام ميشود تا ساختمان را به حالت قابل سکونت درآورد.

کف سازي سطح مفيد اتاقها، سالنها، سرويسها، انبارها و... را تشکيل ميدهد. با توجه به محل ،کف سازي انواع مختلف دارد مخصوصا براي آخرين قشر کف سازي انواع مصالح لوکس و تزييني عرضه شده است از قبيل انواع موزاييک، سراميک،پارکت و کف پوشهاي ديگر.


کليات کف سازی:

براي کف سازي معمولا ابتدا يک لايه ملات نرم ريخته ميشود تا سطح را به صورت هموار درآورد. به همراه اين کار پيش بيني هاي مربوط به تاسيسات الکتريکي ومکانيکي ضروري است. پس از آن بسته به مورد خاکريزي، پوکه ريزي يا ملات ريزي انجام ميشود و نهايتا لايه انتهايي، کف نهايي را تشکيل ميدهد که ميتواند آسفالت، موزاييک، سراميک،بتن سيماني و… باشد. در عمليات کف سازي مربوط به نقاطي که در معرض عوامل محيطي(برف و باران و سرما وگرما)قرار دارند، بسته به مورد بعد از ملات اوليه و قبل از ملات ثانويه عايقکاري رطوبتي يا عايقکاري حرارتي يا هر دو انجام ميگيرد.

لايه هاي مختلف کف سازي از پايين به بالادر طبقه همکف:

1- زمين کوبيده

2- بلوکاژ(ماکادوم)

3- بتن مگر

4- ملات

5- موزاييک ، سنگ و يا سراميک

6- کف پوش در صورت لزوم

فهرست:

کف سازی

کليات کف سازی

جزييات كف سازي

کف سازي در زيرزمين ها

لايه هاي مختلف کف سازي از پايين به بالادر طبقه همکف

زمين کوبيده

بلوکاژ(ماکادوم)

بتن مگر

ملات

 

====

منبع: www.saze20.ir

عنوان پروژه: کف کاذب

نوع فایل: پاورپوینت

حجم: 7.51 مگابایت

====

برای خرید از فروشگاه ما کلیک کنید.

 



  1. yasaman

    ببخشید این پاورپوینت 97 اسلایدش همش عکسه؟ یا متن هم داره؟؟؟

    1. محمد غفوری تبار

      سلام بله متن داره و بخشی از متن رو همینجا نوشتیم و ضمنا فهرست هم ارائه دادیم. برای اطمینان شما تصویری از محیط و اسلایدهای پاورپوینت رو هم توی مطلب قرار دادیم. امیدوارم موفق باشید.