دانلود کتاب پرسپکتیو آسان - سازه برتر



دانلود کتاب پرسپکتیو آسان,دانلود رایگان کتاب پرسپکتیو آسان,پرسپکتیو آسان,قوانین پرسپکتیو, دانلود کتاب معماری,دانلود رایگان کتاب معماری,

دانلود کتاب پرسپکتیو آسان

شاید بتوان یکی از دلایل استفاده از این کتاب را توصیِه Andrew Loomis نویسنده کتاب مشهور “تمامی ارزش‌های طراحی فیگور” دانست. هرچند پس از مطالعه آن به دلایل بزرگتری رسیده و از اینکه به این توصیه عمل نموده‌اید احساس رضایت خواهید نمود.

با اطمینان می‌توان گفت اگر به دنبال تنها یک کتاب برای آشنایی و مطالعه پرسپکتیو هستید، این کتاب همان کتاب مورد نظر شما است. بااین‌حال، مخاطبان اصلی این کتاب هنرمندان غیروابسته می‌باشند.

این کتاب ازجمله معدود کتاب‌هایی است که دقیقا به آنچه که روی جلد پشت آن چاپ شده است، دست خواهید یافت. همچنین شما می‌توانید تمامی چیزهایی را که نیاز دارید در رابطه با پرسپکتیو بدانید، در آن بیابید.

 

صفحات پیشنهادی:

تبلیغات پیمانکاری ساختمان

تولید محتوای سایت معماری

طراحی سایت شرکت معماری

 

نویسنده در بیست فصل که استادانه سازماندهی شده‌اند، اصول طراحی پرسپکتیو را تشریح می‌کند. او همچنین بخش‌های خاصی را نیز به کتاب خود افزوده است. ازجمله پیشنهاداتی در رابطه با چگونگی تسهیل ایجاد طرح‌ها، روش‌های طراحی برای مشاهده و تقسیم فضا، یک بخش یادآوری در پایان هر فصل که در آن خلاصه‌ای از مهمترین اطلاعات و اصول آن فصل ارائه شده و یک بخش “مشکلات احتمالی” به همراه تمریناتی به‌منظور کمک به شما در یادگیری عمیق آنچه که در کتاب خوانده‌اید.

این کتاب بزرگ به‌طور کامل به روشن‌سازی قوانین پرسپکتیو اختصاص یافته است و شامل بیش از ۲۵۰ ترسیم خطی ساده و بیش از ۲۵۶ تصویر می‌باشد. علاوه‌براین خواننده را با تمامی جنبه‌های مهم این حوزه آشنا می‌نماید.

 

 

عنوان: پرسپکتیو آسان

فرمت: pdf

حجم: 14 مگا بایت

رمز: www.saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم

 

 



  1. shams

    سپاس از محبتتان