دانلود مقاله سقف دال مجوف دو پوش U-Boot - سازه برتر



دانلود مقاله سقف U-Boot , سقف یوبوت , سقف U-Boot

دانلود مقاله سقف دال مجوف دو پوش U-Boot

امروزه ساختمان سازی به روش صنعتی ، علاوه بر سبک سازی ساختمان ، موجب بالا بردن سرعت اجر و کاهش هزینه های ساختمانی ، مقاوم نمودن ساختمان و بازگشت سریع سرمایه نیز خواهد شد. یکی از فناوری های جدید مورد استفاده در صنعت ساختمان که در سال 1388 به تایید مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن رسیده ، دال مجوف دوپوش ( U-Boot ) دال مجوف که کاربرد آن در سقف و فونداسیون ساختمان ها می باشد ، از ترکیب نوآورانه بتن ، میلگرد و قالب هایی از پلی پروپلین ساخته می شود. در این مقاله سعی شده است تا آشنایی این نوع سقف ها و آیین نامه های طراحی و همچنین نحوه اجزا و مزیت های آن و برتری این نوع سقف ها نسبت به سقف های تیرچه بلوک پرداخته شود. یوبوت محصول پلیمری با پایه پلی پروپلین است که با هدف سبک سازی دال ها در سقف و پی های گسترده بتنی طراحی شده است. استفاده از یوبوت امکان هم تراز شدن ستون های قارچی شکل با ضخامت دال و یا سقف را فراهم می سازد. این دال با حذف بتن غیر سازه ای و کششی توسط حجم های پلاستیکی با حداقل بار مرده و حداکثر بازدهی و باربری به صورت دال تخت مجوف دو محوره همگن کار می کند. این امر موجب می شود که این دال ها تمام مزیت های دال توپر را داشته باشد و از هر جهت مانند این دال صلب و یکپارچه عمل کند و از سوی دیگر معایب دال توپر ( وزن بالا و ضریب هدایتی و صوتی بالا ) را نداشته باشد.

مقاله سقف دال مجوف دو پوش U-Boot توسط آقای مهندس سید عطاالله امینی زاده تهیه شده است که در این مطالب از سازه برتر می توانید این مقاله را دانلود نمایید.

.

عنوان: سقف دال مجوف دو پوش U-Boot فرمت: pdf حجم: 816 KB

رمز: www.saze20.ir SAZE20.IR .

پاورپوینت سد سازی و انواع آن را می توانید از اینجا دریافت کنید

.

پروژه عمران | دانلود پاورپوینت عمران و دانلود پاورپوینت معماری


 

انواع سقف های مورد استفاده در صنعت ساختمان

از زمان های گذشته تا کنون سقف یکی از ابزارهای پوششی برای جلوگیری از ورود نور، باد، باران و برف به داخل خانه بوده است. علاوه بر این موارد از سقف برای یکپارچه سازی و هماهنگی بین ستون ها و تیرها استفاده می شود که مقاومت سازه را افزایش می دهد. اما در مناطق گوناگون با توجه به شرایط آب و هوایی از انواع سقف ها استفاده می شود که هر یک مزایای خود را نسبت به سایر موارد دارد.

مشاهده مطلب انواع سقف در صنعت ساختمان



  1. وحید

    باسلام خیلی زشته که فایلو برا دانلود میذارید وبعد از دانلود فایل رمز میخوادو رمزی هم در کار نیست متاسم براتون

    1. محمد غفوری تبار

      سلام دوست عزیز به جای تاسف خوردن برای ما ، برای خودتون متاسف باشید که رمز رو بالای دکمه دانلود نمیبینید. واضح نوشته شده

  2. ali

    با سلام ممنونم