آموزش نورپردازی داخلی در شب مهتابی در تری دی مکس - سازه برتر



[caption id="attachment_5692" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , آموزش رایگان تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , ویری , آموزش ویری , آموزش ویدئویی ویری , آموزش رایگان ویری , فیلم آموزش تری دی مکس , نورپردازی , آموزش نورپردازی داخلی , نورپردازی با ویری , آموزش نورپردازی داخلی در ویری , آموزش نورپردازی در شب , آموزش 3dsmax , آموزش رایگان 3dsmax , Vray , آموزش Vray , فیلم آموزش 3dsmax , آموزش نورپردازی در Vray آموزش نورپردازی داخلی در شب مهتابی در تری دی مکس[/caption]

در این قسمت از سازه برتر با یک آموزش نورپردازی داخلی در تری دی مکس و ویری همراه شما هستیم. در این آموزش که قسمتی از محصول " آموزش نورپردازی نماهای داخلی " است در طول 9 دقیقه و 4 ثانیه فرا می گیریم که چگونه نورپردازی داخلی در وضعیت یک شب مهتابی را با استفاده از Vray شبیه سازی کنیم.

معمولا در شب مهتابی آسمان به رنگ آبی تیره می باشد و همچنین نور آبی رنگی به محیط فضای داخلی نیز می تابد. برای شبیه سازی نور محیط از  یک متریال Gradient Ramp  برای Environment استفاده می کنیم ، همچنین از چندین Vray light  و یک Target Direct Light نیز استفاده میکنیم تا در نهایت یک شب مهتابی را بصورت کاملا واقع گرایانه شبیه سازی کرده باشیم.

برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش در ادامه با ما همراه باشید.

. . عنوان : آموزش نورپردازی داخلی در شب مهتابی در تری دی مکس فرمت: mp4 حجم فایل فشرده  : 19 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir SAZE20.IR . .

برترین آموزش های تخصصی تری دی مکس و Vray در معماری

   width= sazee3 _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.